• Wszystko, co dotyczy telekomunikacji, a nie mieści się w innych działach tej sekcji.
Wszystko, co dotyczy telekomunikacji, a nie mieści się w innych działach tej sekcji.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #263647  autor: Wujek1
 24 kwie 2008, 20:09
Witam !

Chciałbym zerwać umowę w ORANGE stąd pare pytań :)

Czy muszę za to coś zapłacić ? I jak tak to ile ?

Jak ich postraszę zerwaniem umowy to dostanę jakąś lepszą ofertę ? :)

Z góry dzięki za Odpowiedzi i pozdrawiam

Samsung D900i + 512MB & Samsung X700 :)

 #263655  autor: kowcio
 24 kwie 2008, 20:22
Wujek1 pisze:Czy muszę za to coś zapłacić ? I jak tak to ile ?
masz umowę? tam masz napisane ile musisz zapłacić..
Wujek1 pisze: Jak ich postraszę zerwaniem umowy to dostanę jakąś lepszą ofertę ? :)
czasem pomaga, nie zawsze.. jednak czasem warto przestraszyć, szczególnie jak się jest "porządnym" klientem dla Operatora :-)
Pozdrawiam :-)

 #263686  autor: Prometo
 24 kwie 2008, 21:39
Wujek1 pisze:Czy muszę za to coś zapłacić ? I jak tak to ile ?
Na umowie jest napisane takie zdanie „Opłata specjalna za niedotrzymanie warunków umowy”.
Wujek1 pisze:jak ich postraszę zerwaniem umowy to dostanę jakąś lepszą ofertę ?
Kiedy kończy się Twoja umowa z Orange?
Ostatnio zmieniony 24 kwie 2008, 22:06 przez Prometo, łącznie zmieniany 1 raz.

Pozdrawiam - Prometo
http://www.forum-soccer.home.pl
 #263695  autor: mikage1
 24 kwie 2008, 22:04
Wujek1 pisze:Witam !

Chciałbym zerwać umowę w ORANGE
Zerwać w trakcie trwania umowy na czas określony czy nieokreślony?

- jeśli zerwanie dotyczy pierwszej sytuacji - to tak jak pisali moi przedmówcy (odnośnie kary umownej)
- jeśli chodzi o rozwiązanie umowy na czas nieokreślony - to składasz wymówienie i płacisz jeszcze za okres rozliczeniowy następujący po okresie, w którym rozwiązałeś umowę

Sony CMD-CD5 - ma już 11 lat... a na oryginalnej baterii wytrzymuje 3 dni :)

 #278831  autor: frigerda
 22 lip 2008, 17:02
Zapłacić za zerwanie umowy na pewno będzie trzeba. Nie pozwalają człowiekowi odejść tak po prostu...i często odejście się po prostu nie kalkuluje.
Zamiast wikłać się w abonamenty, rachunki i zbędne wydatki- lepiej przejść na prepaid. Wiesz za co płacisz, konkurencyjność jest duża. Zaczynają dbać o ten sektor, bo jeśli komuś nie odpowiadają cenniki- to po prostu odchodzi. Era ma program lojalnościowy- dostajesz niższe stawki za staż, ekstra minuty, bonusy za przychodzące, plus możesz wykupywać najbardziej odpowiadające twoim potzrebom pakiety i stawki (np. nocna czy tańsze numery do wybranych). Za abonamenty płaci się jak za zboże. A w Heyah np. możesz za darmo (przy doładowaniu konta za 50 złotych) albo za 5,90 wykupić 5400 minut (3h dziennie) z wybranym numerem, albo na tych samych zasadach mieć do 3000 smsów za dnia i 300 h do wygadania wieczorami i w nocy...albo rozmawiać za darmo wieczorami i w łikendy.I jest wiele innych promocji, które można łączyć. Komunikacja wychodzi tanio. Sam dobierasz sobie stawki. I płacisz za to, co wykorzystujesz. I możesz taryfy zmieniać co miesiąc.
Abonamenty są bardzo problematycznie i coraz mniej opłacalne...