• Wszystko, co dotyczy telekomunikacji, a nie mieści się w innych działach tej sekcji.
Wszystko, co dotyczy telekomunikacji, a nie mieści się w innych działach tej sekcji.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #1183528  autor: pietrekk123
 02 gru 2024, 13:46
Tak w skrócie opis sytuacji moja mama miała abonament w MULTIMEDIA na 2 lata (telefon, internet, telewizja), po czym wzięła nową umowę już na sam internet + telewizja. Umowa na telefon komórkowy minęła 30.11.2024 roku. Mama myślała, że jest 30 dni po wygaśnięciu umowy na przeniesienie numeru. Dzwoniła do Pana od MULTIMEDIA i powiedział jej, że tego numeru nie da już się odzyskać. Szkoda bo to prosty numer był, od początku go miała (jakieś 8 lat temu w ORANGE).
Czy faktycznie już nic nie da się zrobić na ich stronie on cały czas widnieje jeszcze do wczoraj do godziny 10 mogła go używać (pewnie przez to, że weekend był).