• Wszystko, co dotyczy telekomunikacji, a nie mieści się w innych działach tej sekcji.
Wszystko, co dotyczy telekomunikacji, a nie mieści się w innych działach tej sekcji.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #590981  autor: dron
 25 paź 2012, 20:48
Witam,
z racji tego, że moja była upadająca sieć Carrefour Mova miała problemy techniczne, operacja przeniesienia numeru drastycznie się wydłużyła. Numer był nieaktywny przez przeszło 3 tygodnie, co wiązało się z komplikacjami, zmarnowanym czasem, nerwami i kosztami. Słyszałem, że mogę dochodzić swoich praw i żądać zadośćuczynienia za problemy. W jaki sposób mogę uzyskać odszkodowanie? Jakich sum mogę żądać (w granicach rozsądku oczywiście)?

Pozdrawiam

 #590983  autor: remus77
 25 paź 2012, 21:04
dron pisze:Numer był nieaktywny przez przeszło 3 tygodnie, co wiązało się z komplikacjami, zmarnowanym czasem, nerwami i kosztami.

Proszę wpierw napisać (konkretnie)
jakiego rodzaju straty poniesiono w związku z zaistniałą sytuacją?

Ave!

 #591035  autor: dron
 26 paź 2012, 06:24
Ciężko to oszacować, na zabawę z operatorem zmarnowałem łącznie pewnie przeszło cały dzień, nie byłem w stanie zrobić przelewów, przez co opóźniłem się z rachunkiem i transakcjami, dzwoniłem na infolinie obu sieci, nie mogłem skontaktować się z kolegami, musiałem korzystać z innego telefonu. Nerwów także się nie policzy.

 #591058  autor: Edmund
 26 paź 2012, 09:43
dron, jeżeli chodzi o odszkodowanie to dobrymi argumentami są:
- opóźnienia w realizacji transakcji i rachunków, spowodowanymi brakiem dostępu do konta (tym bardziej argument ten jest mocniejszy gdy potrzebne Ci to było do prowadzenia działalności gospodarczej);
- konieczność wydatków na telefony do operatorów.

Ale co do argumentu czasu, nerwów i braku kontaktu z kolegami to niekoniecznie muszą to wziąć pod uwagę.

Wszechobecnemu analfabetyzmowi, braku poszanowania dla języka ojczystego i braku czytania ze zrozumieniem mówię nie!

Orange: Nowe GO
Play: Fresh, stare Lubię to!
Plus na Kartę
Net: OFnK, Aero2

 #591171  autor: dron
 26 paź 2012, 16:16
Edmund pisze:dron, jeżeli chodzi o odszkodowanie to dobrymi argumentami są:
- opóźnienia w realizacji transakcji i rachunków, spowodowanymi brakiem dostępu do konta (tym bardziej argument ten jest mocniejszy gdy potrzebne Ci to było do prowadzenia działalności gospodarczej);
- konieczność wydatków na telefony do operatorów.

Ale co do argumentu czasu, nerwów i braku kontaktu z kolegami to niekoniecznie muszą to wziąć pod uwagę.
W porządku, tylko jak zwrócić się o odszkodowanie? Jak wygląda taki proces?