DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    [Tylko promocje i bonusy określone czasowo]
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
[Tylko promocje i bonusy określone czasowo]

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 2 z 9
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9
 #985407  autor: blacQ1
 24 mar 2018, 19:18
przeglądałem stronkę fakt (mobile) nigdzie tam nie pisze iż jest nowy regulamin iż trzeba wpisać kod ,a następnie po 5 godzinach dzwonić

2 . jak tak dalej będą robić to spadnie sprzedaż gazet no i z czym to się idzie odejściem klientów
3 .Są sieci takie jak nju mobile, virgin mobile lajt mobile a2mobile
 #985542  autor: Maks SIM
 25 mar 2018, 18:03
aupol pisze:Tak to teraz wygląda. Trzeba dzwonić na infolinię po 5 godzinach od wysłania kodu.
To jest procedura awaryjna, w przypadku braku aktywacji kodu - do czasu naprawy błędu w CRM FaktMobile.

Informacja: nieobecny na forum do 31.12. - z powodu Świąt Bożego Narodzenia
:) / Szczęśliwego Nowego Roku
 #985574  autor: krzysiek255
 25 mar 2018, 21:08
ma się już skończyć przedłużanie pakietów z kodami z gazet mają tylko działać przez 7 dni a potem od nowa
 #985596  autor: krzysiek255
 26 mar 2018, 00:31
jarekt pisze:OdNowa?
nie będą się już sumować jak było dotąd np 10min będzie ważny tylko 7 dni i tak zresztą kodów
a że kody się sumowały do tej pory to błąd był systemu
 #985598  autor: marcin19883
 26 mar 2018, 03:20
krzysiek255 pisze:
jarekt pisze:OdNowa?
nie będą się już sumować jak było dotąd np 10min będzie ważny tylko 7 dni i tak zresztą kodów
a że kody się sumowały do tej pory to błąd był systemu
Skąd o tym wiesz?
 #985607  autor: daromar
 26 mar 2018, 09:00
krzysiek255 pisze:
jarekt pisze:OdNowa?
nie będą się już sumować jak było dotąd np 10min będzie ważny tylko 7 dni i tak zresztą kodów
a że kody się sumowały do tej pory to błąd był systemu
Słyszałem coś podobnego od konsultanta jak uruchamiałem pakiet w sobotę, że to był błąd i zgodnie z regulaminem pakiety nie powinny się kumulować tylko wygasać po 7 dniach.
 #985614  autor: zigi19
 26 mar 2018, 09:19
Konsultanci przedstawiają różne wersje, że ważność pakietu 7 dni tj. od soboty do piątku.
Wersja drugiej pani była bardziej optymistyczna. Mają awarię. System nie widzi sms-ów wysłanych z
kodami. Przedłużenie ważności o 6 dni, to też przez awarię. Prosiła,żeby zadzwonić po 5 godzinach od wysłania sms-a. Kod aktywowała ręcznie i ważność pakietu od czwartku do czwartku. Po usunięciu awarii ma być jak było dotychczas. Jaka jest prawda,czas pokaże.
 #985617  autor: Johnny
 26 mar 2018, 09:41
[/quote]Słyszałem coś podobnego od konsultanta jak uruchamiałem pakiet w sobotę, że to był błąd i zgodnie z regulaminem pakiety nie powinny się kumulować tylko wygasać po 7 dniach.[/quote]

Rok temu, przy tej samej awarii konsultanci właśnie w ten sposób próbowali się tłumaczyć bo nie potrafili wydłużyć ręcznie do siedmiu dni.
 #985619  autor: kowal2200
 26 mar 2018, 09:46
zigi19 pisze:Konsultanci przedstawiają różne wersje, że ważność pakietu 7 dni tj. od soboty do piątku.
Wersja drugiej pani była bardziej optymistyczna. Mają awarię. System nie widzi sms-ów wysłanych z
kodami. Przedłużenie ważności o 6 dni, to też przez awarię. Prosiła,żeby zadzwonić po 5 godzinach od wysłania sms-a. Kod aktywowała ręcznie i ważność pakietu od czwartku do czwartku. Po usunięciu awarii ma być jak było dotychczas. Jaka jest prawda,czas pokaże.
Ja też bym się pod tą wersja podpisał, że mają awarię. Moim telefonicznym hitem ubiegłego tygodnia był tekst konsultanta infolinii Fakt: "Ma Pan ważny pakiet do 24 marca (zamiast do 23 jak było faktycznie), tak widzę w systemie i niby dlaczego miałbym kłamać?". Oczywiście reklamacja złożona na stronie Faktu we wtorek i dopiero w piątek ręczne wydłużenie ważności pakietu.
 #985636  autor: daromar
 26 mar 2018, 11:43
To że mają awarią skutkującą problemami z włączaniem pakietów z gazety to oczywiste, co ciekawe w sobotę na jednym numerze włączałem pakiet za środki z konta przez play24 i ten włączył się błyskawicznie.
Więc trochę dziwna ta "awaria"bo dotyczy tylko kodów z gazety. To wskazywałoby że jednak przy tym coś robili/robią.
  • Strona 2 z 9
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9