DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    [Tylko promocje i bonusy określone czasowo]
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
[Tylko promocje i bonusy określone czasowo]

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 29 z 33
  • 1
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 33
 #980565  autor: Robin560
 01 mar 2018, 09:01
adacomp pisze:Dziś coś się im system zwiesił bo nie mogę dodać numeru do przeniesienia.

Stoi na 1 stronie i jak wcisnąłem dalej to nie idzie tylko kreski w kółku latają :(
Wczoraj wieczorem w ogóle nie dało się zalogować.

Wysłane z mojego AGS-L09 przy użyciu Tapatalka
 #980576  autor: odkrywca1
 01 mar 2018, 09:54
Robin560 pisze:
adacomp pisze:Dziś coś się im system zwiesił bo nie mogę dodać numeru do przeniesienia.

Stoi na 1 stronie i jak wcisnąłem dalej to nie idzie tylko kreski w kółku latają :(
Wczoraj wieczorem w ogóle nie dało się zalogować.

Wysłane z mojego AGS-L09 przy użyciu Tapatalka

haha Może tylu chętnych na przeniesienie do tmobajki, że ich potężny system nie wytrzymał obciążenia pewnie serwery też do Indii przenieśli
 #980591  autor: everymen
 01 mar 2018, 11:15
odkrywca1 pisze: haha Może tylu chętnych na przeniesienie do tmobajki, że ich potężny system nie wytrzymał obciążenia pewnie serwery też do Indii przenieśli
To nawet zabawne, że jedziesz po T-mobile, mając na zdjęciu profilowym logo Virgin, sieci która od kilku miesięcy ma problemy chyba ze wszystkim:P
A tak na poważnie, mając główny numer w Heyah/T-mobile, zapasowy w Virgin, pomimo opisywanych na forum problemów obu sieci, nie doświadczam żadnego dyskomfortu. Co ma działać, działa. Przeniesienie numeru z Virgin do T-mobile odbyło się bezproblemowo, pierwszy darmowy pakiet uaktywnił się po paru godzinach. Tak samo nie było problemu z pozostałymi. Po zakończeniu promocji, zmiana taryfy na Heyah też odbyła się bezboleśnie, choć musiałem zadzwonić do BOK, żeby aktywować LTE.
Do czego zmierzam. Moim zdaniem T-mobile pod względem zawodności nie wyróżnia się znacznie na tle innych operatorów i większość abonentów nie odczuwa problemów, o których można przeczytać na forum. To normalne, że pisze się tylko o złych rzeczach, a nie o tym że wszystko działa jak należy;) Co czasem niestety może zniekształcać obraz.
 #980814  autor: Kamil7878
 02 mar 2018, 12:30
Złożyłem wczoraj wniosek o przeniesienie, czy dostaliście jakieś potwierdzenie przyjęcia wniosku przez sms czy mail?
 #981088  autor: marcinb
 03 mar 2018, 19:49
Pytanie o formularz - jeśli dowód osobisty jest bezterminowy co wpisać w pole dot. jego ważności?

Spis dwukartowców
Taryfa: Play Fresh + ZM
 #981110  autor: odkrywca1
 03 mar 2018, 20:34
wpisz 10 lat od daty wystawienia
 #981299  autor: arturo89a
 04 mar 2018, 22:33
Z chęcią bym się przeniósł do tmob ale niestety te dzwonienie, proszenie się o pakiet na 90 dni, odblokowanie LTE, złe naliczania bilingu mnie zniechęciły. Wybrałem wiec plush. Naprawcie to może pochylę się na Waszą ofertą za kilka miesięcy...
 #981678  autor: adacomp
 07 mar 2018, 00:23
90 dni za darmo została zakończona.
Strona także nie działa od wczoraj rana.
  • Strona 29 z 33
  • 1
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 33
  • 1
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 33