DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    [Tylko promocje i bonusy określone czasowo]
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
[Tylko promocje i bonusy określone czasowo]

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 11 z 13
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
 #1086861  autor: asdaf
 01 sty 2020, 12:08
Kodem nie można. Aplikację pobiera się na smartfon przez dowolną sieć. W aplikacji wpisujesz numer telefonu ( tej karty T-Mobile). Klikasz w aplikacji "wyślij kod" . Kod przychodzi na kartę T-Mobile. Wpisujesz go w aplikacji i klikasz "dalej". Po chwili widać w aplikacji pakiety możliwe do aktywacji. Wchodzisz na drugą zakładkę, zjeżdżasz w dół gdzie widać pakiety internetowe. Wybierasz interesujący Cię, klikasz na niego, potwierdzasz "OK" i gotowe.
 #1086893  autor: darekka
 01 sty 2020, 21:38
Ja dziś na 3 numerach zleciłem aktywacje-na 2 poszło w kilka minut, a na ostatnim wg.aplikacji zawiesiło się na "w trakcie procesowania"-ale SMS z potwierdzeniem aktywacji na ten numer przyszedł..

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1086901  autor: driver
 02 sty 2020, 01:00
Aktywacja Nielimitowanego Internetu przeprowadzona bez problemów dnia 2 stycznia 2020 r. o godz. 0.45.
Po 3 minutach przyszedł sms potwierdzający włączenie promocji z informacją o możliwości korzystania z NI do 16.01.2020 r.
Życzmy sobie, żeby w Nowym Roku wszystkie promocje, nie tylko w T-Mobile, tak gładko dało się aktywować.
Pozdrówka!

driver
 #1086908  autor: babcia77
 02 sty 2020, 10:06
asdaf pisze:
02 sty 2020, 02:12
darekka pisze:
01 sty 2020, 21:38
a na ostatnim wg.aplikacji zawiesiło się na "w trakcie procesowania"-ale SMS z potwierdzeniem aktywacji na ten numer przyszedł..
Czyli za tydzień reklamacja ;)
Sprawdź kodem *103*22# . Napisz, co widzisz?
Zależnie od kanału dostępu do danych są szopki. Ja mam na jednym numerze włączony NI. To że jest włączony widać tylko w aplikacji mobilnej jako "Nielimitowany Internet na Święta" z terminem ważności do 13.01.2010. Taka ważność bo włączyli mi ten pakiet 30.12.2019 po reklamacji . Reklamacja poszła bo okazało się że mimo że nie włączyłem pakietu na tym numerze to T-M twierdził że włączyłem go ponad 2 tygodnie wcześniejw apce razem z pakietem dla drugiego numeru i został zużyty. Uznali że to ich pomyłka. Pod *103*22# mam komunikat "Pozostało do wykorzystania 10266MB ważnych do 13-01-2020" - niezmiennie od włączenia NI. Podejrzewam że wartość 10266 MB jest pobierana dla pakietu 10 GB na 7 dni który też jest włączony. Dane są pobierane z pakietu NI - nie schodzą ani z tych 10 GB ani z trzeciego pakietu danych który mam na tym numerze. Z kolei przez MiBOA nie widać stanu NI ani pakietu 10 GB - tu mam tylko stan trzeciego pakietu niezwiązanego z NI i pakietem 10 GB na 7 dni. ;-)
 #1086911  autor: babciagienia1p
 02 sty 2020, 11:00
babcia77 pisze:
02 sty 2020, 10:06
"Pozostało do wykorzystania 10266MB ważnych do 13-01-2020" - niezmiennie od włączenia NI. Podejrzewam że wartość 10266 MB jest pobierana dla pakietu 10 GB na 7 dni który też jest włączony. Dane są pobierane z pakietu NI - nie schodzą ani z tych 10 GB ani z trzeciego pakietu danych który mam na tym numerze. Z kolei przez MiBOA nie widać stanu NI ani pakietu 10 GB - tu mam tylko stan trzeciego pakietu niezwiązanego z NI i pakietem 10 GB na 7 dni. ;-)

Według mnie 10266MB to informacja o włączonym NI. Wartość nie zmienia się, bo to no limit.
10GB na 7 dni jest, chyba, nie do sprawdzenia. Tylko przez BOK albo licznik w urządzeniu.
 #1086912  autor: babcia77
 02 sty 2020, 11:21
babciagienia1p pisze:
02 sty 2020, 11:00


Według mnie 10266MB to informacja o włączonym NI. Wartość nie zmienia się, bo to no limit.
10GB na 7 dni jest, chyba, nie do sprawdzenia. Tylko przez BOK albo licznik w urządzeniu.
Zobaczymy jak będzie jak pakiet 10 GB się skończy.

EDIT: Przy usłudze "Masz złotówkę - masz no limit" mimo że to no limit to limit dzienny jest widoczny jako ~50 GB. Natomiast zużycie i kumulacja tego to już nieprzewidywalna rzecz. U różnych użytkowników niby to samo działa inaczej. Jak nie zobaczę - to nie uwierzę. Tego mnie nauczyło T-M. ;-)
Ostatnio zmieniony 02 sty 2020, 11:47 przez babcia77, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1086916  autor: gudcezar
 02 sty 2020, 12:26
Ja skorzystałem z tej promki łącznie na 10 kartach, ale na żadnej nie miałem maksymalnej prędkości. Testowałem opcje z włączoną opcją za złotówke/5zł; wyłączoną opcją za złotówkę/5zł przed aktywacją NI; wyłączoną opcją za złotówkę/5zł po aktywacji NI. Ale 15 mb też spoko jak darmo dajo ;)
 #1086917  autor: darekka
 02 sty 2020, 13:08
Na numerach gdzie zaskoczyła promocja mam 10266MB ważnych do 15 stycznia a co do zawieszki w aktywacji to nie mam jak sprawdzić co pokazuje ten kod, bo numer w routerze ponad 300km odemnie(ale wg aplikacji z resztki 10GB otrzymanych na 7dnui nie ubywa więc raczej działa nolimit neta).

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
  • Strona 11 z 13
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13