DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    [Tylko promocje i bonusy określone czasowo]
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
[Tylko promocje i bonusy określone czasowo]

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 13 z 29
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 29
 #1086675  autor: biala1991
 29 gru 2019, 15:07
Gdyby był jakiś konkurs na najbardziej dowcipną forumową wypowiedź to moim kandydatem jest jarekt, który krótko ale celnie podsumował porządek panujący na stronie TM:
Klient to nasz wróg, w dziale Regulaminy i Cenniki zgotujemy mu piekło.
:D

Trafność tej wypowiedzi mogą docenić tylko śmiałkowie, którzy kiedykolwiek zapuszczali się do działu z dokumentami TM :)


Przepraszamy. Zmiany nie mogą zostać zrealizowane dla tego numeru telefonu, prosimy spróbować później.


Też miałam "przyjemność" dostać tego smsa. I to po tym jak pochwaliłam pakiety HF, bo 10GB udało mi się włączyć na numerze wykluczonym z promocji :)
a tu numer objęty promocją zalicza wtopę :)
 #1086705  autor: biala1991
 29 gru 2019, 18:27
Sytuacja powtórzyła się na drugim numerze. Może to przypadek ale na obu numerach nie był uruchomiony NI. Na numerach z aktywnym NI nie miałam problemu z włączeniem pakietu 10GB :)
Ktoś też zauważył taką zależność czy to bez znaczenia?
 #1086760  autor: tytan1
 30 gru 2019, 18:47
Ja też uruchomiłem na 3 kartach , na jednej dłużej trwało , bo w nocy , czy jakoś nad ranem przyszedł dopiero sms o katywacji 10gb "HF" - na karcie której zmieniłem taryfę z blueconnect na fri. Na wszystkich była wcześniejsza promocja net "NI" , na tej z bluconnect aktywana, poprzednie skónczyły się 21-22gru. Na wszystkich na początku przychodził sms że Niemożliwe jest uruchomienie tej promocji na numerze .... bla bla.. itp.
 #1086761  autor: piotrzet
 30 gru 2019, 18:52
Ja nie wiem czy ja i moi znajomi mamy takie szczęście czy wy takiego pecha. Do tej pory u żadnych osób, które znam i które korzystają z tych promocji nie było żadnych problemów z aktywacją dodatkowych pakietów. Maksymalny czas oczekiwania to do 10 min i wszystko jest aktywne. Być może wpływ na to ma to, że wszyscy mają abonamenty, a nie ofertę pre-paid.

https://www.speedtest.net/result/a/5504746145.png
 #1086791  autor: babcia77
 31 gru 2019, 07:47
Ja na dwóch numerach miałem od piątku informację od piątku że trwa procesowanie.No to reklamacja i telefon na infolinię. Wczoraj wieczorem włączyli 10GB na obu numerach. Plus na obu włączyli NI. Co ciekawe na jednym numerze NI miałem już wykorzystany a na drugim reklamowałem bo nie wykorzystałem a dostałem 24.12 SMS-a że go wykorzystałem. Jak zwykle burdel mają w Archeo...
 #1086805  autor: babcia77
 31 gru 2019, 09:13
Patrzę na SMS-y - tak jak na MiBOA i sprawdzanie krótkim kodem - bo pilnowanie tego daje podstawę do reklamacji i odszkodowania a to są kolejne darmowe transfery. ;-). Akurat na numerze gdzie niby wykorzystałem mam mocno niestandardowo duży pakiet netu i w sumie nie muszę z krótkich promocji korzystać. No ale ponieważ ważny pół roku to wpierw wolę wykorzystać krótsze bonusy - jeśli dają to czemu nie brać?. Na drugim numer numerze nie miałem już netu - a po komunikacie SMS-em mam dodatkowe 14 dni. Plus czekam na wynik reklamacji.
 #1086812  autor: iphoneski
 31 gru 2019, 11:54
piotrzet pisze:
30 gru 2019, 18:52
Ja nie wiem czy ja i moi znajomi mamy takie szczęście czy wy takiego pecha. Do tej pory u żadnych osób, które znam i które korzystają z tych promocji nie było żadnych problemów z aktywacją dodatkowych pakietów. Maksymalny czas oczekiwania to do 10 min i wszystko jest aktywne. Być może wpływ na to ma to, że wszyscy mają abonamenty, a nie ofertę pre-paid.
Ja mam już kartę prawie miesiąc i do tej pory wszystko działa tak jak powinno - wszystko się włącza i wyłącza w przeciągu kilku minut. Jedyny problem to to, że zniknął baner z HF, pewnie szukają sposobu jak wyświetlać go tylko tym klientom, którzy kwalifikują się do promocji.
Z tego co tu czytam problemy mają ci, którzy posiadają dziesiątki tych kart.
 #1086832  autor: biala1991
 31 gru 2019, 17:24
Baner zawsze znika kiedy kończy się promocja a nawet wcześniej, kiedy na wszystkich numerach podpiętych w apce prezent został odebrany. Tak było u mnie, pakiet w zakładce z internetem jeszcze się pokazywał (choć próba ponownego włączenia była nieskuteczna :) ) ale baner zgasł.
Jeśli o mnie chodzi to nie mam dziesiątek kart :)


Edit
Kwestia wyświetlania banera klientom nieuprawnionym, podejrzewam, że może się pokazywać bardzo wąskiej grupie, która ma podpięte w aplikacji numery mieszane, czyli zarówno objęte promocją jak i te wykluczone. Baner wyświetla się dla profilu jako całości, myślę że gdybym odpięła numery uprawnione (których mam zdecydowanie więcej) i zostawiła tylko numery wykluczone (sztuk jeden :) ) to przy następnym HF na tym profilu baner wcale się nie pokaże.
Nie wspomnę już o tym, że wg regulaminu dostęp do promocji powinni mieć praktycznie wszyscy (nawet prepaidy z archaicznymi taryfami), poza nawiasem są tylko archaiczne abonamenty (których posiadacze może wcale nie są zainteresowani netem) więc jeśli akurat tej garstce baner się wyświetli i skorzystają na krzywą buzię to TM nie będzie sobie nimi zawracał głowy :)
 #1086846  autor: biala1991
 01 sty 2020, 08:43
Też tak się zdarzało, dlatego ważna jest kolejność, najpierw przez baner włączam promocję na numerze wykluczonym, potem nawet jeśli baner znika to na numerach uprawnionych można aktywować HF przez zakładkę z pakietami :)
Dla jasności, numerem wykluczonym tylko zarządzam, użytkownik ma telefon starego typu i nie potrzebuje netu więc nawet 1kb z HF nie został wykorzystany pozaregulaminowo. Robię to w ramach eksperymentu :)
 #1086848  autor: asdaf
 01 sty 2020, 09:21
...dlatego ważna jest kolejność...
I wiele razy na tym polega cały trick ;)
najpierw przez baner włączam promocję na numerze wykluczonym, potem nawet jeśli baner znika to na numerach uprawnionych można aktywować HF przez zakładkę z pakietami :)
To jest bardzo dobry pomysł ;)
  • Strona 13 z 29
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 29
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 29