Stan zgód marketingowych po włączeniu pakietu nadal się nie zmienił. Czy zarządzanie zgodami w aplikacji realnie działa? Wcześniej sterowałam nimi kodami i wtedy przychodziło odpowiednie info, dzisiaj dezaktywowałam zgodę przez aplikację i zero informacji więc nie wiem czy to daje jakiś skutek, tym bardziej, że tak jak pisałam wczoraj, na numerze, który wg apki ma zgody nieaktywne bez problemu włączyłam pakiet 3GB warunkowany wyrażeniem zgody.

Pakiet za regularne płatności można wykorzystać do końca cyklu rozliczeniowego, w którym został on udostępniony oraz w kolejnym cyklu. Natomiast czas na aktywację to 7 dni od otrzymania zaproszenia. Użytkownik twierdzi, że zaproszenie przyszło dzisiaj a za parę dni kończy się okres rozliczeniowy więc wolałabym poczekać i włączyć pakiet w następnym cyklu tylko czy wtedy jeszcze będzie dostępny w aplikacji?
Nie wiem o co tu chodzi, bo inny "klient", który sam sobie opłaca faktury (nie przez aplikację i zawsze regularnie po terminie

