divhashmorex pisze:Ten komunikat oznacza, że system uważa, że ta promocja nie jest dla Ciebie przeznaczona (miałeś kiedyś umowę, lub rejestrowałeś przed 16.06.2016 r. - nawet jeśli potem było przerejestrowanie to nie należy się bonus). Jeśli rejestrowałeś numer PO RAZ PIERWSZY (nie licząc rejestracji przed 2010 r.) w okresie promocji, to będziesz musiał zadzwonić lub napisać na czacie lub napisać zgłoszenie w Moim Orange. Dotyczy to szczególnie rejestracji od czerwca do połowy lipca.
Tak zrobiłem, to znaczy skorzystałem z czatu. Numeru wcześniej nie rejestrowałem, a używany jest od wielu lat. Konsultant włączył bonus. Po czasie sprawdziłem, że jednak bonus został przyznany w niepełnej wysokości. Pakiet danych cały czyli 10 GB, ale pakiet minut tylko 474 minuty. Nie mam pojęcie skąd akurat taka ilość

Na razie nie reklamowałem, bo chyba nawet tego nie wykorzystam.