Czy można jeszcze zamówić kartę w ramach tej promocji?
- Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.
Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
kemsinenu: można.


Mam trudność z namierzeniem na stronce. Poproszę o linka.
Oj, żeby nam się to czkawką nie odbiło....karta dalej działa.
@bxx1
W wielu miejscach umowy pojawia się zapis, że umowa jest zawarta na czas określony - 3 miesiące, po czym wygasa. Nie sądzę, żeby byli tak perfidni i wystawili fakturę według stawek. Faktura byłaby do podważenia przez przedszkolaka.
W wielu miejscach umowy pojawia się zapis, że umowa jest zawarta na czas określony - 3 miesiące, po czym wygasa. Nie sądzę, żeby byli tak perfidni i wystawili fakturę według stawek. Faktura byłaby do podważenia przez przedszkolaka.
CZAS OBOWIĄZYWANIA UMOWY
Umowa zawarta jest na czas określony 3 miesięcy, po czym wygasa.
Abonament - opłata za Cykl Rozliczeniowy 100,00 zł z VAT
Internet mobilny – opłata za 1 MB* 1,00 zł z VAT
Internet Bez Limitu Max**** 300, 00 zł z VAT
Ostatnio zmieniony 31 lip 2023, 11:54 przez babciagienia1p, łącznie zmieniany 1 raz.
I juz wszystko jasne umowa do 29 lipca, ale cykl rozliczeniowy do 1 czyli karta wygaśnie jutro.Żadnych oplat z tego tytułu nie ma.
Zamieszanie może być z okresami rozliczeniowymi + jeśli ktoś coś u nich miał jeszcze jakąś umowę. Ja jeszcze w T miałem neta bez limitu danych do 60 mbps (część faktur ze starej umowy mogę jeszcze podejrzeć) oraz abonament głosowy (wygasł 20 lipca). Do tego promocja na neta nielimitowanego na 30 dni w aplikacji, która w niektórych taryfach robi cuda.


Nie.Chodzi o przypisane okresy rozliczeniowe.Nie wiem jak mają czy co 10 dni czy co 5.Mój 29.07 jest do 1.08 czyli po północy karta zgaśnie.Jak 4 listopad to wychodzi albo 5 tego albo 10 tego.
@babciagienia1p dzięki za linka.
Karta wygasła....
Czyli @bxx1 ma rację - karty działają do końca okresu rozliczeniowego abonamentu, a okresów rozliczeniowych w T jest kilka. Mój eSIM dziś też wygaśnie.


Tak.Jeszcze z konsultantem potwierdziłem umowa wygasła/się przełaczyłem na kolejną esim do połowy września,karta jeszcze widniała ale ją usunąlem bo i tak nie dało sie korzystać/w międzyczasie przełączyło.mnie na orange.
Wniosek o przeniesienie numeru złożony, od razu po wyjściu z salonu Play dostałem smsa od T, że otrzymali wniosek. Jestem ciekawy, czy na pewno nie będzie żadnej kary, niby nie powinno być bo zaznaczyłem we wniosku „na koniec okresu wypowiedzenia umowy”. A numer chciałem zachować ze względu na łatwy do zapamiętania numer z prefiksem 604.
@wjan3
Dlaczego miałaby być kara? Okres wypowiedzenia kończy się przed końcem okresu promocyjnego (3 miesiące)? Nie mogłeś poprosić o zaznaczenie na koniec okresu promocyjnego?
Dlaczego miałaby być kara? Okres wypowiedzenia kończy się przed końcem okresu promocyjnego (3 miesiące)? Nie mogłeś poprosić o zaznaczenie na koniec okresu promocyjnego?
Informuje, że mój eSIM został wyłączony o północy z 4 na 5go sierpnia (zgodnie z okresem rozliczeniowym - do 4go dnia miesiąca kalendarzowego). eSIM działał dokładnie 100 dni.


Mam na telefonie jako druga karta tylko do neta.
Niby jestem w zasięgu 5G wedle ich mapy, ale transfery są po prostu słabe. 2-4x gorzej niż w przypadku play.
Też miałem chwilę na próbę tą ofertę ich z zewnętrzną anteną, to zamontowana na balkonie w ciągu dnia dawała te w granicach 100 Mbit/s, a w nocy nawet i 200 potrafiło się pojawić.
Teraz test zrobiony z tym e-sim, to mam 23 Mbit/s. Najwięcej mi się wczoraj w nocy udało uzyskać to 80 Mbit/s.
Ogólnie to słabo powiem...
Play jak sprawdzałem z tydzień czy dwa temu późnym wieczorem, to miałem 150 Mbit/s.
Mam ustawione 5G jako "zalecane", ale chyba przełączenie tego aby olało 5G i szukało LTE nic nie da.
Niby jestem w zasięgu 5G wedle ich mapy, ale transfery są po prostu słabe. 2-4x gorzej niż w przypadku play.
Też miałem chwilę na próbę tą ofertę ich z zewnętrzną anteną, to zamontowana na balkonie w ciągu dnia dawała te w granicach 100 Mbit/s, a w nocy nawet i 200 potrafiło się pojawić.
Teraz test zrobiony z tym e-sim, to mam 23 Mbit/s. Najwięcej mi się wczoraj w nocy udało uzyskać to 80 Mbit/s.
Ogólnie to słabo powiem...
Play jak sprawdzałem z tydzień czy dwa temu późnym wieczorem, to miałem 150 Mbit/s.
Mam ustawione 5G jako "zalecane", ale chyba przełączenie tego aby olało 5G i szukało LTE nic nie da.
@DyndaS
Wymuszanie "tylko LTE" - w moich lokalizacjach - nic nie daje. Dotychczasowe "5G" w T-Mobile jest chwytem marketingowym i powoduje niewielki wzrost prędkości.babciagienia1p pisze: ↑29 wrz 2023, 01:28...Co do prędkości w T-Mobile, wszystko zależy od lokalizacji, ale niestety - w większej skali - sieć T-Mobile ostatnio sparszywiała i w moim subiektywnym rankingu W4 stoczyła się na czwartą pozycję w kategorii prędkości transmisji.
A moja umowa miala skonczyc sie 28 wrzesnia a dzis juz 2 pazdziernika i nadal dziala, czy to normalne? Czy nie przyjda mi dodatkowe oplaty jesli korzystam dalej z internetu po 28 wrzesnia?