Nie jestem pewna ale wydaje mi się, że wcześniej w apce przy pakiecie internetu pokazywała się data ważności/odnowienia 12-sty a nie 13-sty dzień miesiąca. Dlatego sprawdziłam na koncie www a tam wita mnie info: Okres rozliczeniowy do 13-tego dnia miesiąca.
TM potrafi majstrować przy dacie ważności/odnowienia:
"Błąd" znowu może zostać naprawiony i na fakturze pokaże się prawidłowy okres: 13.03.-12.04. ale w międzyczasie pod nóż pójdzie 15GB, które wg systemu zostało aktywowane nie w pierwszym tylko w ostatnim dniu cyklu rozliczeniowego 
TM potrafi majstrować przy dacie ważności/odnowienia:
Czyżby chcieli wywinąć brzydki numer klientom abo i przesunęli w systemie koniec okresu rozliczeniowego z 12-stego na 13-stego?jarekt pisze: ↑29 mar 2020, 12:37
---edit---
T-Mobile...
Jednak namieszali znowu w apce.
Pakiet HF z zeszłego tygodnia 10GB ważny 7 dni, i obecny 5GB aktywowany do wczoraj, po aktywacji zgłaszał w apce:
"Odnowienie/Wygaśnięcie paczki za 8 dni"
oraz "Data ważności: 2020.0Y.XX" gdzie XX to był dokładnie dzień aktywacji+7dni.
Dzisiaj aktywowany pakiet 5GB zgłasza w apce:
"Odnowienie/Wygaśnięcie paczki za 7 dni"
oraz "Data ważności: 2020.0Y.XX" gdzie XX to również (jak poprzednio) dokładnie dzień aktywacji+7dni.
---edit 2---
Starym pakietom HF (aktywowanym do wczoraj) skrócono dzisiaj tę ilość "Odnowienia/Wygaśnięcia" o 1 dzień.
Czyli wczoraj, w sobotę, pakiet HF aktywowany w piątek zgłaszał np. wieczorkiem, przed pójściem spać:
"Odnowienie/Wygaśnięcie paczki za 7 dni"
A dzisiaj rano gdy wstałeś, zgłasza tak:
"Odnowienie/Wygaśnięcie paczki za 5 dni"
Spałeś gamoniu 2 dni!!!

