DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    :thumbup:
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
:thumbup:
Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 16 z 19
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
 #907279  autor: garfield-
 26 sty 2017, 09:16
@Gregrin: nie wiem jak w Playu, ale w Orange pomiędzy franszyzą a salonem własnym jest kolosalna różnica w samej aplikacji, jak i w uprawnieniach. Owszem podpisywanie umów jest na podobnym poziomie, ale dostęp już do danych abonenta nie jest taki sam. Dodatkowo jeśli przenosisz numer w prepaid, oni te dokumenty skanują a wysyłają później pocztą - czasem nawet potrafią zaginąć ;)
 #907327  autor: Gregrin
 26 sty 2017, 14:26
sa pisze:Czytaj w tym właśnie podejściu jest różnica. :wink:
A ja właśnie pisze ze tak samo miałem we franczyzie (w 2 na 3 przypadkach a w 3 powiedział tez ze takie zgłoszenie "musiałby" zrobić i ze to długo potrwa i ze lepiej jak pójdę do firmowego bo tam to załatwią od reki). Wszystko zależy od pracowników. Nie wiem czy w tym firmowym nie byliby w stanie właśnie "od reki" tego załatwić...
 #907375  autor: jarekt
 26 sty 2017, 17:19
Po pierwsze to wiążący jest Regulamin a nie FAQ czy to co powie Rzecznik czy konsultant (choćby i na konferencji przed obliczem 1 mln osób).

Po drugie w aktualnym od 17.11 Regulaminie dla Play nie podano do kiedy najpóźniej należy aktywować Bonus.
Podano tylko i wyłącznie, że Bonus można włączyć jeśli zarejestrujesz numer od 17.11 do 1.02.
Więc Bonus Można aktywować nawet i po 1.02 - w razie czego jest jasny i klarowny zapis w regulaminie i można się na niego powołać.

Po trzecie Regulamin RBM jest inaczej napisany i dla RBM Bonus należy aktywować do 1.02 :)

Takie mamy Play to taki mamy Regulamin.

To samo jest w kwestii przedłużania Bonusu.
Regulamin jasno mówi jak sprawdzić Stan Bonusu (*101# PromoZŁ i *107#/*108# GB lub Play24) czyli jego Ilość i Ważność.

Bo Stan Bonusu MOŻE się zmienić (ilość i ważność) bo wg innego punktu Regulaminu promocja nie wyklucza się z innymi co może spowodować zmianę Stanu Bonusu za Rejestrację jeśli skorzystamy z innej promocji. Aby sprawdzić czy ta inna niewykluczająca się promocja nie wpłynęła przypadkiem na Stan Bonusu za Rejestrację korzystamy z kodów podanych w Regulaminie.

Jeśli data i ilość się zmieniły (wydłużyły/zwiększyły) to skasowanie lub zmniejszenie tych środków przed datą uzyskaną w sposób podany w Regulaminie (kodem lub w Play24) jest NIELEGALNE i nie ma znaczenia co sobie ktoś napisał w jakimś FAQ na forum Play albo co powiedział Rzecznik na konferencji albo co powiedział Krzysztof na tej samej konferencji.

Piszemy przede wszystkim zawiadomienie/skargę do Prezesa UOKiK o naruszeniu zbiorowych interesów konsumentów przez P4 sp. z o.o. operatora Play (aby ukarać Play) i ewentualnie reklamację do Play a potem zawiadomienie do Prezesa UKE (aby otrzymać od Play zwrot zabranych środków i dodatkową rekompensatę o co wnosimy w reklamacji).

Jest istotny tylko Regulamin.
 #907380  autor: Gregrin
 26 sty 2017, 17:30
jarekt pisze: w razie czego jest jasny i klarowny zapis w regulaminie i można się na niego powołać.
Tak samo jak z ważnością konta. Już to przerabialiśmy. Jeśli system tego nie włączy po 1.02 (a pewnie-z małym poślizgiem- tak będzie) to można się będzie powoływać na regulaminy i nic z ego nie wyjdzie.
 #907381  autor: jarekt
 26 sty 2017, 17:32
No wiadomo, że Regulamin jest "klarowny" a system i tak nie zaprogramowano odpowiednio i tego Bonusu w Play pewnie nie będzie się dało odpalić już w południe 2 lutego.
Ale dla niektórych Regulamin Operatora to rzecz święta i będą walczyć o niego (o ten Bonus po 1 lutego) do przyszłej zimy :) i jeszcze o dodatkową rekompensatę.
 #907385  autor: darekka
 26 sty 2017, 17:48
Ja testowo przedłużylem bonusy(RBMenergy) i czekam na efekt. Aby mieć podkładki do reklamacji tudzież skarg do UKE screeny z Play24 porobione. Teraz na lajcie czekam jaki efekt będzie poprzednich skarg do UKE(bonusowe RWK w wersji nieregulaminowej). Aby Play nie miał za tanio to w reklamacjach "poprosiłem" po 5dyszek na główne w ramach rekompensat za wałek.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #907468  autor: adacomp
 27 sty 2017, 00:31
Mi ostatnio też zabrali w RMB 1 NK z DIL bonusy po 30 dniach pomimo iż doładowałem z FB oraz kupiłem pakiet 25MB za 3zł.
Pod *101 i *107 były przedłużenia ale i tak zabrali krętacze.
 #907469  autor: abberline
 27 sty 2017, 00:33
abberline pisze:
wyzwolenia pisze:Przedluzylo sie?
Datę ważności mam do 26.01. Dam znać 27.01 czy bonus zniknął.
Bonus za rejestrację się nie przedłużył. Na dwóch innych numerach są bonusy których ważność skończy się 27.01 i 28.01 ale aktywowane były przed 17.11. Dam znać jak sprawa wygląda bo może i te już zaczną kasować.
 #907473  autor: sa
 27 sty 2017, 00:46
Gregrin pisze:
sa pisze:Czytaj w tym właśnie podejściu jest różnica. :wink:
A ja właśnie pisze ze tak samo miałem we franczyzie (w 2 na 3 przypadkach a w 3 powiedział tez ze takie zgłoszenie "musiałby" zrobić i ze to długo potrwa i ze lepiej jak pójdę do firmowego bo tam to załatwią od reki). Wszystko zależy od pracowników. Nie wiem czy w tym firmowym nie byliby w stanie właśnie "od reki" tego załatwić...
Jak pisał wyżej tj na poprzednich stronach adacomp pracownik w salonie także firmowym Musi mieć Uprawnienia do modyfikacji CMR,a jak ich nie ma,to nie ma wyboru musi wtedy wysyłać wniosek do centrali.Wiec z tym "od ręki" to zwykły mit .Wszystko zależy kto i jak długo pracuje w orange i na kogo trafiasz,i jak ogarnia różne dziwne przypadki czytaj ma doświadczenie.Jak mają tam tak szybką rotacje personelu jak np. u fioletowych to raczej większość konsultantów faktycznie mogła takiego przypadku na oczy nie widzieć.Ale dużo zależy od samego pracownika ,bo w części salonów pracownik rozłoży ręce i powie"nie da się " albo "błąd systemu" i nie potrafi nic z tym zrobić (patrz wątek Arkasza i jego perypetie) gdzie takie przeniesienie wymaga ekstra zabiegów albo po prostu następuje olanie klienta bo za dużo zabawy z klientem na pre paid.A kierownik też nie musi mieć tego rodzaju uprawnień. Przykładowo w salonie firmowym w Bytomiu średnia wieku personelu to jest tak na oko jak drużyny piłkarskiej tj.o. 24-27 lat kierownik wiekiem się od reszty nie odróżnia ani trochę, choć podejście ma, bo nawet jak "czegoś takiego wcześniej na oczy nie widział " co sam przyznał jak zobaczył ten mój problem(a jest kierownikiem),podzwonił i pchnął sprawę dalej. Są tacy co by to po prostu olali ot różnica.U mojej sprawie było dwóch ; tj.pracownik tego salonu, ten który pierwszy zobaczył co jest grane i zwątpił i poprosił o pomoc swojego kierownika i kierownik który zajął się sprawą mają jednak małego plusa,nie olali sprawy tylko zaczęli coś robić dalej..Może są salony gdzie robią to w ciągu 1-2 dni ale widać nie wszędzie da się tak łatwo i szybko to zrobić .Niewykluczone że powodem jest właśnie koniec rejestracji prepaidów i mają tam w centrali zawalenie różnymi mniej lub bardziej dziwnymi sprawami czytaj robota papierkową a system orange robi swoim własnym pracownikom na złość i spowalnia im pracę.
A zresztą tak na marginesie ten mój numer to jakiś dziwny jest ,mam go od RBM jako gratis i po zużyciu bonusa netowego kodem przeszedł do formuły i tam go używałam ale uszkodziła mi się trochę simka więc postanowiłam ją wymienić i okazało się że muszę go zarejestrować i teraz najlepsze okazało się że play nie potrafi tego numeru zarejestrować :lol: Po dzwonieniu po infoliniach min. do RBM i do playa udało mi się w końcu ustalić co mam przekazać pracownikowi w salonie by naprawiono ten problem. Powiem tylko tyle że play naprawiał ten problem tylko miesiąc :lol: . ale za to teraz zmiany taryf i na play 24 "zmiany barw"przebiegają wzorcowo szybko.Wiec to nie tylko orange ma z...ny system,bo w playu też różne "cuda i wianki" mają ,ale ten od playa jest nowszy i mniej zapchany a przynajmniej nie protestuje jak masz tam po 10 numerów na siebie porejestrowanych ,przenoszonych itd. jak ten od orange,ot różnica.Ale jedne i drugie systemy psują się i to nagminnie
 #907486  autor: darekka
 27 sty 2017, 07:26
Niestety bonusy rejestracyjne w RBMenergy(GB i złotówki wszystkie) już zniknęły mimo przedłużenia.Reklamacje złożone i docelowo do UKE wszystko odeślę-niech tam wytłumaczą fakt znikania kasy mimo innego terminu jej ważności(po przedłużeniu).

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #907536  autor: Gregrin
 27 sty 2017, 11:47
sa pisze:Po dzwonieniu po infoliniach min. do RBM i do playa udało mi się w końcu ustalić co mam przekazać pracownikowi w salonie by naprawiono ten problem. Powiem tylko tyle że play naprawiał ten problem tylko miesiąc :lol: .
Jak się to udało ?? Ja numeru w fakt (na simce play) za chiny nie moglem zarejestrować. Pomogły dopiero przenosiny do play http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 90#p906190
 #907720  autor: sa
 27 sty 2017, 23:34
Gregrin pisze:
sa pisze:Po dzwonieniu po infoliniach min. do RBM i do playa udało mi się w końcu ustalić co mam przekazać pracownikowi w salonie by naprawiono ten problem. Powiem tylko tyle że play naprawiał ten problem tylko miesiąc :lol: .
Jak się to udało ?? Ja numeru w fakt (na simce play) za chiny nie moglem zarejestrować. Pomogły dopiero przenosiny do play http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 90#p906190
No ja też rejestrowałam ten numer jak był w play a dokładnie formule...Tylko m-c :D .Chodziło o to że przy rejestracji w systemie playa nie było opcji wybierania oferty sieci i to blokowało całą rejestracje.W trzech salonach próbowałam zarejestrować i wszędzie rozkładali ręce.Na infolinii playa kobitka powiedziała że mam iść do salonu i pracownik w salonie ma zrobić tego błędu screen jak mu znów ten błąd wyjdzie i przesłać do obsługi klienta na infolinie jako zgłoszenie techniczne.Naprawa błędu tylko 30 dni.A o tych jajach z rejestracją numerów w play się nie mówi lub bardzo mało.Przez samą infolinie nie ma szans by to zrobili po podobno mają brak podglądu pod ten system co jest w salonach,mogą tylko sprawdzać dane,stan konta taryfę itd ale nie widzą tego co sam salon ma w systemie..Przynajmniej infolinie z playa ,bo te w red bullu czy fakcie powinni mieć ten system lepiej dopracowany z racji obsługi praktycznie tylko telefonicznej ,ale jak widać też nie do końca skoro aby zarejestrować nr trzeba ponownie przenosić simkę do playa i dopiero po rejestracji wracać do faktu :? .
 #907825  autor: jarekt
 28 sty 2017, 13:23
W zależności od taryfy konto GB sprawdza się albo *107# albo *108#.

Są też taryfy, które mają 2 konta GB (RBM) i pierwsze (podstawowe) konto sprawdza się kodem *107# a drugie sprawdza się kodem *108#.

I nie należy się sugerować tym co jest zapisane w regulaminach Bonusów GB, Pakietów GB, Promocji z GB itp. bo w tej kwestii w regulaminach panuje ogromny bałagan: podawany jest kod *108# a w rzeczywistości działa tylko kod *107# albo odwrotnie - podawany jest kod *107# a w rzeczywistości działa kod *108#.

Dodatkowo GB można też sprawdzić kodem *101# ale tylko w taryfach internetowych czyli POnK, NPONK, POnK4L, PInK, InK (w tych taryfach nie ma konta na Promocyjne Złotówki więc kod podaje Stan Konta Głównego i dodatkowo właśnie Stan GB).

Sytuacja z błędnym podawaniem w regulaminach kodów do sprawdzenia Stanu GB w taryfach Play trwa od jakichś 3-4 lat i Play do tej pory tego nie wyprostował całkowicie (kilka aktualnych regulaminów dalej ma ten błąd). Okresowe promocje na Bonusowe GB również te błędy powielają. Błędy są nawet w podstawowych cennikach poszczególnych taryf.
 #907895  autor: sa
 28 sty 2017, 18:43
marcz123456 pisze:Da sie sprawdzić w Red Bull ile mam internetu jeszcze? Te promocyjne GB. W play normalnie *108#, a tu nie działa.
Jest jakiś inny?
Taryfy Red bull i play na kartę LT to jedyne znane mi taryfy playa gdzie do sprawdzania stanu GB masz 2 kody do wyboru a więc *107# i *108#,albo oba jednocześnie zależy czy masz pakiety czy net z doładowania,obstawiam że to też działa w taryfie Surf będącej klonem taryfy play na kartę LT, za to w pozostałych taryfach jest różnie tj stan GB sprawdza się albo pod kodem *107# albo pod kodem *108# np. w fakcie mobile czy pink jest to *107# a w np. formułach *108# .Taki playowy mętlik z kodami :mrgreen: Żeby nam się nie nudziło.
 #907934  autor: sa
 28 sty 2017, 20:45
W fakcie to ja net sprawdzam pod *107# tam się wszystko kumuluje z neta tj i pakiety i bonusy z kodów,ten pod *106# to używam gdy wszystkie pakiety chcę sprawdzić łącznie.A tego Surfa pod *108# sprawdzałeś i czy działa i co pokazuje?
 #907979  autor: Konoko
 28 sty 2017, 22:35
*108# w Surf pokazuje komunikat : "Stan promocyjnego konta transmisji danych to: 0BYTES.Możesz je wykorzystać do 2016-08-30 23:59:59." Jest to data dzień po rejestracji i aktywacji karty SIM . Być może tym kodem sprawdza się pakiety internetu otrzymywane po każdym doładowaniu gratisowo ale jeszcze nie doładowywałem. Bonus za rejestrację i za kody fanty, coli i milky oraz z usługi "Rok internetu za darmo jest na *107#

edit:sprawdzałem i gratisowy pakiet za doładowanie kumuluje się z innymi pod *107#
  • Strona 16 z 19
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19