• Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    :thumbup:
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
:thumbup:
Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 15 z 18
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
 #1185228  autor: MariuszY
 04 sty 2025, 18:14
Widziałem się dziś ze znajomym. Co ciekawe u niego promocja była widoczna w apce, w zakładce pakiety i usługi, jako trzecia z promocji do aktywacji (obok 7800GB i 1800GB) i i tak ją dla niego aktywowałem. U mnie na koncie bez zmian - na żadnym z numerów promocji nie da się aktywować.
koszalineo941268 pisze:Jak użytkownik zrobi coś nieliteralnie zgodnie z regulaminem, to Orange mówi "sorry, ale regulamin". Jak konsument powołuje się na regulamin, to ta zasada nie obowiązuje? Ja chcę tylko dostać to, co operator obiecał, że da, a nie daje. I to już z kolejnym dniem opóźnienia.

Następnym razem niech Orange zrobi promocje dla wszystkich z zapisem, że wykluczeniu podlegają asdaf, MariuszY i Koszalineo, to nie będę nawet próbował jej uruchomić, ani nie będę płakał w internecie. :lol:
:smt044 Lepiej bym tego nie podsumował :smt038
 #1185269  autor: biala1991
 05 sty 2025, 07:55
koszalineo941268 pisze:
04 sty 2025, 12:37
Następnym razem niech Orange zrobi promocje dla wszystkich z zapisem, że wykluczeniu podlegają asdaf, MariuszY i Koszalineo, to nie będę nawet próbował jej uruchomić, ani nie będę płakał w internecie. :lol:
... i biala1991 :D

Nie mam zgód i nadal nie mam promocji darmowego NL na żadnym numerze, ani tam gdzie jest już aktywny płatny NL ani tam gdzie jest "goła" taryfa. Podejrzewam, że będzie tak jak z balonikami, dopóki nie włączę zgód to przycisk Aktywuj się nie pojawi chociaż formalnie wymogu zgód nie ma w regulaminie.
 #1185270  autor: MariuszY
 05 sty 2025, 08:16
@biala1991 - zgody nie mają nic do rzeczy. Ja w ramach grudniowej promocji zgód (1000GB) mam już zgody na większości numerów. Obecnej promo nie mogę uruchomić na żadnym numerze ani przez stronę www MO, ani przez apkę na dwóch smartfonach. Problemem według mnie jest sam sposób aktywacji i mamy wprost powtórkę sytuacji z balonami. Jednym aktywowały się bez problemu, a inni co rusz musieli zgłaszać reklamacje. Po prostu O skopało coś, a teraz "udaje Greka", bo jak coś nie działa to zawsze i tak jest wina klienta, a reklamacja "w ramach wyjątku i gestu dobrej woli" zostaje uznana, co nie znaczy, że usługa będzie działać. Jak napisał koszalineo941268 - niech określą jasno warunki aktywacji i kiedy wykluczą takich jak my to nikt tu płakać nie będzie, bo takie promocje to tylko czarny PR robią.
 #1185278  autor: kazik20
 05 sty 2025, 10:04
Ale jaja i to wielkie. Nie miałem promki to na trzeci dzień włączyłem zgody na jednym numerze i po ponad dobie na wszystkich numerach pojawiała się możliwość aktywacji przez www. Wczoraj wyłączyłem zgody, a dziś ponownie wszędzie znikła możliwość aktywacji promki. Coś jest na rzeczy.
 #1185284  autor: Zygzuso
 05 sty 2025, 11:02
Z balonami pomagało profilaktyczne usuwanie aplikacji i przelogowanie, do tego ustawienia aplikacji i zgoda na dla ciebie, bo pojawia się to w tej zakładce.
 #1185292  autor: MariuszY
 05 sty 2025, 12:35
Przyczyna braku możliwości aktywacji tkwi w samym Orange, bo:
1. na numerach ze zgodą i bez, wszystkich bez wyjątku, w aplikacji mobilnej, w zakładce Dla Ciebie mam widoczny prezent na kartę, ale kliknięcie daje od początku ten sam efekt "Ta usługa jest już niedostępna",
2. na wszystkich numerach na www MO promocja nie jest widoczna,
3. w jedynym przypadku uruchomienia promocji (viewtopic.php?p=1185228#p1185228) przeze mnie widzianym i "klikanym" u znajomego w aplikacji mobilnej promocja była widoczna w Dla Ciebie i tam nie zadziałała oraz w Pakiety i usługi (obok promocji 7800GB i 1800GB), i tam uruchomiona zadziałała (na numerze bez zgód marketingowych).
Moim zdaniem możliwość uruchomienia promocji wynika z umożliwienia jej klientowi, a nie numerowi abonenckiemu - czyli wszystkie numery albo żaden. Jeśli się mylę niech wypowie się ktoś komu promo uruchomiła się wybiórczo, na części numerów, bo ja na taki wpis nie trafiłem.
 #1185300  autor: Remington
 05 sty 2025, 12:58
Doprecyzuję - nie ma czegoś takiego jak zgoda dla konkretnego numeru - ona zawsze dotyczy osoby, a tym samym jej wszystkich numerów (niezależnie od tego jak jej udzieliliśmy). Tak to widać w MO i tak też działały dotychczasowe promocje.
 #1185301  autor: kazik20
 05 sty 2025, 13:00
Tak, promka NL działa lub nie, na wszystkich SIM jednocześnie czyli na jednym PESELu.
Włączyłem ponownie zgody i czekam 24h na efekt. Jak wróci tzn. że jednak coś na rzeczy jest. Zgoda marketingowa sms 80290 "TAK" wystarczy jedna na PESEL aktywna.
 #1185359  autor: macqmacq
 05 sty 2025, 18:06
kazik20 pisze:
05 sty 2025, 13:00
Zgoda marketingowa sms 80290 "TAK" wystarczy jedna na PESEL aktywna.
Chyba jednak nie tak do końca, bo aktywując nowe numery po przeniesieniu i wysyłaniu TAK na wiadomy numer, dostaje się wiadomo co :mrgreen:
 #1185363  autor: MariuszY
 05 sty 2025, 18:27
Wystarczy jedna aktywna, bo po wyrażeniu zgody marketingowej uzyskujemy dostęp do zakładki "Dla Ciebie" na każdym z numerów na koncie, także tym bez wyrażonych zgód.
 #1185397  autor: kazik20
 06 sty 2025, 10:13
Magia działa. Minęło ok. 24h ponownej reaktywacji zgód na tylko jednym numerku. A na wszystkich powróciła możliwość aktywacji darmo NL 5dni przez www MO.
Do końca stycznia nie wyłączam zgód lepiej.
Ostatnio zmieniony 06 sty 2025, 12:24 przez kazik20, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1185398  autor: MariuszY
 06 sty 2025, 10:29
@kazik20 - Pytanie: "powróciła możliwość" oznacza według ciebie co?
Jeśli o mnie chodzi "możliwość", czyli widoczność kafla z prezentem na kartę w zakładce Dla Ciebie mam od samego początku promocji. Problem w tym, że ta "możliwość" kończy się na próbie aktywacji, bo ta kończy się fiaskiem z ludkiem w baseball'ówce na opak i podpisem "Ta usługa jest już niedostępna". Jeśli o takiej "możliwości" piszesz to wiedz, że więcej osób taką właśnie "możliwość" :banghead: ma.
 #1185403  autor: zulu144dwa
 06 sty 2025, 11:31
kazik20 pisze:
05 sty 2025, 10:04
Ale jaja i to wielkie. Nie miałem promki to na trzeci dzień włączyłem zgody na jednym numerze i po ponad dobie na wszystkich numerach pojawiała się możliwość aktywacji przez www. Wczoraj wyłączyłem zgody, a dziś ponownie wszędzie znikła możliwość aktywacji promki. Coś jest na rzeczy.
Nie jaja tylko normalne działanie systemu, który ma standardowo 24h na wykonanie zlecenia.
O zgodach napisałem m.in. tu:
https://nasz.orange.pl/t5/Na-kart%C4%99 ... 91#U417831
Wystarczy, że regulamin pisze, że promocję można uruchomić tylko w MO.
A to, że do uruchomienia takiej promocji w MO jest coś dodatkowego potrzeba to sprawa MO.

Teraz w OFnK ORANGE może rządzić pakiet za 14 zł z dowolnym NL. Aktywacja naprzemiennie w ostatnich dniach ich ważności. Doładowania online Orange 5 zł przed aktywacją pakietu za 14 zł i w środku ważności pakietu 200minut i 200 SMSów na 31 dni.
 #1185408  autor: biala1991
 06 sty 2025, 12:27
MariuszY pisze:
06 sty 2025, 10:29
@kazik20 - Pytanie: "powróciła możliwość" oznacza według ciebie co?
Jeśli o mnie chodzi "możliwość", czyli widoczność kafla z prezentem na kartę w zakładce Dla Ciebie mam od samego początku promocji. Problem w tym, że ta "możliwość" kończy się na próbie aktywacji, bo ta kończy się fiaskiem z ludkiem w baseball'ówce na opak i podpisem "Ta usługa jest już niedostępna". Jeśli o takiej "możliwości" piszesz to wiedz, że więcej osób taką właśnie "możliwość" :banghead: ma.
Takie buty... a więc nawet jeśli włączę zgody i kafelek się pojawi to też nie ma gwarancji, że zadziała.

zulu144dwa pisze: Wystarczy, że regulamin pisze, że promocję można uruchomić tylko w MO.
A to, że do uruchomienia takiej promocji w MO jest coś dodatkowego potrzeba to sprawa MO.
Nie mam zgód a pomimo tego w MO mam kupę reklam (np. propozycje przejścia na abo), brakuje tylko kafelka z promocją darmowego NL. Jeśli tak jak piszesz do uruchomienia tej promocji w MO są potrzebne zgody i to sprawa MO to dlaczego to samo MO nie potrzebuje moich zgód do wyświetlania mi reklam? Uważasz, że to ok? MO potrzebuje moich zgód do aktywacji promocji (choć nie ma o tym słowa w regulaminie) ale już nie potrzebuje mojej zgody do spamowania mnie reklamami.
 #1185411  autor: MariuszY
 06 sty 2025, 13:05
MariuszY pisze:
05 sty 2025, 12:35
...
3. w jedynym przypadku uruchomienia promocji (viewtopic.php?p=1185228#p1185228) przeze mnie widzianym i "klikanym" u znajomego w aplikacji mobilnej promocja była widoczna w Dla Ciebie i tam nie zadziałała oraz w Pakiety i usługi (obok promocji 7800GB i 1800GB), i tam uruchomiona zadziałała (na numerze bez zgód marketingowych).
Moim zdaniem możliwość uruchomienia promocji wynika z umożliwienia jej klientowi, a nie numerowi abonenckiemu - czyli wszystkie numery albo żaden. Jeśli się mylę niech wypowie się ktoś komu promo uruchomiła się wybiórczo, na części numerów, bo ja na taki wpis nie trafiłem.
@biała1991 - jak już pisałem wcześniej. Promocja jedyny raz widziana nie u mnie i włączona nie znajdowała się w apce pod "serduszkiem". Była w Pakiety i usługi. To że mamy widoczny kafel z promocją tam gdzie mówi regulamin (Dla Ciebie) nie gwarantuje włączenia promocji - tak to działa u mnie. Na numerze, na którym po rewelacjach kazik20 puściłem jeszcze raz TAK na 80290 nic się nie zmieniło. Jest tak samo widoczne jak było przedtem i tak samo jak na wszystkich pozostałych numerach.
Zresztą, za promocję odpowiada Orange Polska, a nie jakaś aplikacja, za działanie której nikt nie bierze odpowiedzialności. Jeśli do jutra nic się nie zmieni to piszę reklamację z żądaniem umożliwienia mi aktywacji pakietu promocyjnego (nie żądaniem aktywacji), bo z promocji chcę skorzystać, ale w wybranym przeze mnie (nie przez dział reklamacji) okresie czasu.
Kończę wpisy w tym wątku, bo powielanie tego co już dokładnie opisałem godzi w moją inteligencję i poczucie szacunku dla Was :smt006
 #1185520  autor: MariuszY
 07 sty 2025, 17:59
Aktualizacja, czyli jak ja rozwiązałem problem braku możliwości aktywacji. Dziś rano zrobiłem zgłoszenie na czacie na "brak zgodnej z regulaminem możliwości aktywacji promocji w aplikacji MO lub przez konto na stronie Orange (nie mylić z brakiem aktywacji, bo tę jak zastrzegłem w treści reklamacji chcę dokonać sam w wybranym przeze mnie czasie i na wybranych numerach). Po kilku godzinach, gdy chciałem sprawdzić status zgłoszenia okazało się ono zamknięte. Sprawdziłem i na każdym numerze mam teraz w "Pakiety i usługi" dodatkowo opcję aktywacji:
https://ibb.co/g38JSSh
https://ibb.co/dbNWr2r
Ponadto w "Dla Ciebie" zamiast błędu otwiera się normalna opcja aktywacji.
Niniejszym podtrzymuję, że problemy z aktywacją wynikają z jej wadliwego działania w strukturze MO - jak z balonami. Jedni nie mieli żadnych problemów, a inni walczą zgłoszeniami i reklamacjami. Od tej pory każdą usługę, której aktywacja będzie wyłącznie w MO i która nie uruchomi się prawidłowo zgłaszam od razu, bo szkoda czasu na śledztwa i domysły. Ze swojej strony sprawę prezentu uważam za wyjaśnioną.
  • Strona 15 z 18
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18