A który punkt regulaminu o tym mówi? 

Przejrzałem regulamin z każdej strony. Nigdzie nie ma takiego zapisu. Sam mam identyczny problem jak kolega powyżej - w sierpniu włączyłem bonus za przeniesienie a teraz nie mogę włączyć 100GB. W poniedziałek zaatakuje BOK, nie będę czekał do 30-tego.marcin19883 pisze: ↑24 wrz 2021, 22:34Pakiet bonusowy 100GB trzeba uruchomić do 30 dni od uruchomienia numeru. Spóźniłeś się o jakiś tydzień![]()
Na pierwszej stronie tego wątku. W regulaminie "GB W PREZENCIE NA START" paragraf II, punkt 2: "Z Oferty Promocyjnej możesz skorzystać tylko raz dla danego numeru telefonu, maksymalnie 30 dni od aktywacji Zestawu Startowego"
Ten regulamin obowiązywał od 02.07.2020 do 30.09.2020 a ja numer aktywowałem 08.2021.marcin19883 pisze: ↑25 wrz 2021, 21:13Na pierwszej stronie tego wątku. W regulaminie "GB W PREZENCIE NA START" paragraf II, punkt 2: "Z Oferty Promocyjnej możesz skorzystać tylko raz dla danego numeru telefonu, maksymalnie 30 dni od aktywacji Zestawu Startowego"
Problem rozwiązany, pakiecik włączony.
koszalineo941268 pisze: ↑29 wrz 2021, 15:15W Redbull jest nowa promocja na 100 GB do 04 stycznia 2022
https://www.redbullmobile.pl/100gb-na-start/
Czyli jest jak pisałem zależy na kogo się trafi.Vieslav pisze: ↑29 wrz 2021, 21:28Problem rozwiązany, pakiecik włączony.
Problemem okazało się posiadanie przeze mnie taryfy Play na Kartę Start - taka taryfa jest włączana domyślnie na przenoszonych numerach i zgodnie z regulaminem nie działa w niej 100GB na start. Dziś zleciłem zmianę na PNK RWK tracąc jednocześnie bonusowe GB za przeniesienie numeru. Mimo zmiany taryfy pakietu nadal nie mogłem włączyć samodzielnie. Włączył mi go konsultant przez czat w aplikacji.