DAJ CYNK
  • Dział stworzony z myślą o użytkownikach, którzy poszukują odpowiednich rozwiązań lub sami chcą się podzielić opinią o różnych aplikacjach.
Dział stworzony z myślą o użytkownikach, którzy poszukują odpowiednich rozwiązań lub sami chcą się podzielić opinią o różnych aplikacjach.
Regulamin forum: W tytule nowego postu proszę podać system, dla którego ma być dana aplikacja oraz przeznaczenie w trzech krótkich słowach np. Android [ SPORT/SIŁOWNIA/POMIAR]. Zasada obowiązuje do każdej dziedziny, niezależnie od przeznaczenia aplikacji oraz tego czy jej potrzebujemy czy też polecamy.
 #596994  autor: hades77
 23 lis 2012, 17:25
Witam. Posiadam telefon Samsung galaxy s II w sieci play. Męczę się z tym problemem już prawie tydzień. Pobrałem ze Sklepu Play aplikację Facebook. Przy włączonym wi-fi wszystko działa jak marzenie. Problem pojawia się gdy włączam opcję transmisji danych. Aplikacja włącza się i nie ładuje. Kilka razy wyskoczyło mi cos w stylu 'nie można połączyć się w trybie bezpiecznym' albo po prostu znaczek ładowania pojawia się i można tak patrzeć na niego do us*anej śmierci, a z tego nic. Reszta aplikacji typu Opera mini działa normalnie. Konfiguracja przyszła mi odrazu jak włożyłem SIM i została zrobiona. Proszę o pomoc, bo już mnie krew zalewa.
Ostatnio zmieniony 10 gru 2012, 15:43 przez hades77, łącznie zmieniany 1 raz.

 #597000  autor: pakierhakierxd
 23 lis 2012, 18:11
Nie włączyłeś przypadkiem trybu bezpiecznego na stronie fb,jest chyba coś tam takiego :P

Pozdrawiam :)

 #597040  autor: hades77
 23 lis 2012, 23:03
na pewno nic takiego nie wlaczylem. po prostu mi sie nie ładuje... nawet niezaleznie od tego, czy mam pelny zasieg, czy 1 kreske

 #597044  autor: pakierhakierxd
 23 lis 2012, 23:14
Masz 3g??,u mnie na 2g czasem też nie ląduje :(

Pozdrawiam :)

 #597224  autor: hades77
 25 lis 2012, 00:02
Wlasnie nei pojawia mi się ta ikonka, chociaż na 100% jestem w jego zasięgu. Dzisiaj znowu próbowalem i wyskoczyły w komunikaty 'problem z ładowaniem' i 'nie można ustanowić bezpiecznego połączenia'
Może to po prostu jakaś wada klienta?