DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonów komórkowych marki Xiaomi oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonów komórkowych marki Xiaomi oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Dział poświęcony w całości na produkty firmy Xiaomi.
 #944615  autor: asffaf
 11 sie 2017, 20:59
Redmi note 4 z gorszą baterią, lepszym aparatem i mniejszym ekranem.Jsk będzie kosztował 150 $ to dobra opcja. Obecne ceny są chore.

Wysłane z mojego MI 4LTE przy użyciu Tapatalka
 #944934  autor: Kozik_7X
 13 sie 2017, 21:10
Z oficjalnej distri nie bęzie się opłacało go brać na początku... Warto poczekać aż takie sklepy jak aze, sferis czy proline sprowadzą towar z europejskiej dystrybucji, będzie sporo taniej.
Jeśli wierzyć specyfikacji to kiepsko to wygląda, bateria mniejsza niż w 4X, brak Quick Charge, za to dosyć dobry aparat. Zobaczymy, Xiaomi mocno kombinuje w swoich urządzeniach
 #945008  autor: Eragon
 14 sie 2017, 10:47
Nope.
W oficjalnej w PL nigdy tego nie będzie.
A sprzęt całkowicie nieopłacalny. Mi5 w tych samych pieniądzach, był znaaaaaacznie lepszym wyborem.
Traktujcie Mi5X jako kolejny koncepcyjny. Tylko do popatrzenia, a nie codziennego użytkowania przez masy.

:smt006

:arrow: Ankieta dot. zablokowania komentarzy dla niezalogowanych: https://www.telepolis.pl/forum/viewtopic.php?f=6&t=129536 Głosujcie by potem nie było narzekania ;)
 #945049  autor: arczi2678
 14 sie 2017, 16:14
no okej, w takim razie ktory Xiaomi do 1000 zl w takim razie ? tylko nie proponujcie mi5 bo nie znajde za tyle takowego czarnego ;)
 #945054  autor: Eragon
 14 sie 2017, 16:33
Racja. Skoro tak to RN4.
Sorry, ale wyboru też za wielkiego nie ma.

:smt006

:arrow: Ankieta dot. zablokowania komentarzy dla niezalogowanych: https://www.telepolis.pl/forum/viewtopic.php?f=6&t=129536 Głosujcie by potem nie było narzekania ;)
 #945111  autor: Eragon
 14 sie 2017, 23:13
A jak się wielce nie spieszy, to czekaj na RN5, w tym roku powinien być.

:smt006

:arrow: Ankieta dot. zablokowania komentarzy dla niezalogowanych: https://www.telepolis.pl/forum/viewtopic.php?f=6&t=129536 Głosujcie by potem nie było narzekania ;)
 #945154  autor: arczi2678
 15 sie 2017, 11:14
no to teraz tylko pytanie czy ze snap dragonem czy zwykly ?
a jesli chodzi o mi5s warto doplacac czy nie bardzo ?
 #945157  autor: Eragon
 15 sie 2017, 11:24
Ale o czym mowa?
Redmi Note 4 (4X) czy ze snapem ? Oczywiście. Tylko snapdragon i żaden inny.
A do Mi5S dopłata to hm... no z 500 stów na me chińskie oko.
A czy warto... no to wiesz. Zależy. Aparat na pewno lepszy. I wszystko inne. Poza baterią. Czyli jak zawsze. Ale Mi5S to powyżej tysiaka.
A potrzebujesz zakupu już na teraz?

:smt006

:arrow: Ankieta dot. zablokowania komentarzy dla niezalogowanych: https://www.telepolis.pl/forum/viewtopic.php?f=6&t=129536 Głosujcie by potem nie było narzekania ;)
 #945162  autor: arczi2678
 15 sie 2017, 11:54
Ahh bo tak bije sie z samym soba bo mialem nie wydawac na telefon wiecej niz 1000, telefonu potrzebuje raczej do konca miesiaca no maksymalnie do polowy nastepnego, no nie do konca zalezy mi na aparacie, a nie wiem czy rn4 nie bedzie za duzy jednak
 #945163  autor: Eragon
 15 sie 2017, 12:02
Możliwe że będzie. Ale Ty masz chłopie problem...
Przecież mieszkasz we Wrocławiu - masz tam milion sklepów w których jest Xiaomi. Idź, pomacaj, i się dowiedz czy Ci pasuje.
A nawet masz we Wrocku serwis Xiaomi - więc nic, tylko rzucać nimi o ścianę ^^

W ok. 5 calowcach, wybór to Redmi 4X albo Mi5S/Mi6.
Ogólnie to bida jest. Czekamy na nowe produkty - szczególnie Redmi 5 - sensowny ofc.

:smt006

:arrow: Ankieta dot. zablokowania komentarzy dla niezalogowanych: https://www.telepolis.pl/forum/viewtopic.php?f=6&t=129536 Głosujcie by potem nie było narzekania ;)
 #945323  autor: Eragon
 15 sie 2017, 23:02
Wygląda chyba ok...

Pamiętaj że w Chinach, za stówę więcej, masz Mi6 :D :P

:smt006

:arrow: Ankieta dot. zablokowania komentarzy dla niezalogowanych: https://www.telepolis.pl/forum/viewtopic.php?f=6&t=129536 Głosujcie by potem nie było narzekania ;)