DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #1009255  autor: anna_nowak
 25 sie 2018, 08:09
Siemka, Od dwóch dni męczę się z a2mobile z brakiem zasięgu choć mieszkam w miejscu gdzie zasięg wszystkich operatorów ( w tym Plus) jest na maksa. Kilka razy zasięg pojawił się ale nadal nie szło dzwonić ani dodzwonić się na mój numer.
Dzwoniłam do BOK a2mobile, technicy mieli pomódz ale przez cały dzień nikt nie dzwonił ( na inny nr ) a problem bez zmian, teraz jest weekend a oni pracują tylko do piątku :(

Czy ktoś z was miał podobny przypadek, wkurza mnie bo w piątek technicy a2mobile nic nie działali a teraz cały weekend jestem niedostępna pod tym numerem.
 #1009262  autor: SomalijskiWluczega
 25 sie 2018, 09:07
Podobno mają coś nowego wprowadzić. Może hd voice w końcu :)
Swoją drogą ja też mam a2mobile i nie wiem. Może mam szczęście - albo w ostatnich dniach nie dzwoniłem (ale wczoraj wieczór dzwoniłem i problemów nie miałem) - u mnie spokój. Zero problemów.
Internet standardowo:
na LTE max 2-3Mb/s
na H+ max 10-15 Mb/s
przy 3 na 5 kresek zasięgu
 #1009268  autor: anna_nowak
 25 sie 2018, 09:46
Wkurzona jestem na te a2mobile, wczoraj rano dzwoniłam do nich, prosiłam o szybką reakcje ale mnie olali, w weekend nie pracują wiec jestem teraz bez telefonu :(
Ps. próbowałam ze zmianą telefonu na starego samsunga, nokię i LG, resetami, ręcznym wyborze, roamingu sieci itp. bez skutku, czyli w 100% oni coś skopali.
JESTEM WŚCIEKŁA na tą siec i zaczynam żałować że się skusiłam o 5zł mniej na miesiąc bo w innej sieci mają BOK przez 7 dni w tygodniu a nie do piątku jak w sklepie na miescie.
 #1009269  autor: maniek89
 25 sie 2018, 10:44
Może zwyczajnie karta SIM padła?
anna_nowak pisze:JESTEM WŚCIEKŁA na tą siec i zaczynam żałować że się skusiłam o 5zł mniej na miesiąc bo w innej sieci mają BOK przez 7 dni w tygodniu a nie do piątku jak w sklepie na miescie.
Decydując się na MVNO rezygnujemy świadomie lub mniej świadomie z pewnych udogodnień na rzecz ceny. Brak salonów, ograniczone godziny pracy BOK, obsługa przez Internet - to wszystko sprawia, że cena końcowa usługi jest niska. W przypadku a2mobile tych braków jest dużo więcej niż u innych MVNO, adekwatnie do ceny.
 #1009272  autor: iphoneski
 25 sie 2018, 10:51
Jak chcesz salony i VOK to kupujesz numer u normalnego operatora. Jeśli to faktycznie karta padła a wiele na to wskazuje to teraz poczekasz conajmniej do poniedziałku żeby wysłali duplikat, potem 2 dni oczekiwania na kuriera. I te wszystkie atrakcje za 5 zł miesięcznych oszczędności. A u operatora z salonami taka wymiana trwa 5 minut.
 #1009277  autor: SomalijskiWluczega
 25 sie 2018, 11:34
do iphoneski:
Może u infrastruktualnych operatorów z salonami (nie zapominajmy że a2mobile jest 5 mno - tyle że bez salonów (tak samo jak aero2 i wrodzinie)) i wymienisz kartę sim w 5 minut ale...
np w takim orange.pl wymiana karty sim na kartę to koszt w salonie 25zł za duplikat karty.
Decyzja należy do klienta...
 #1009278  autor: dagonPL
 25 sie 2018, 11:38
Sa też infrastrukturalni którzy wymieniają za free.

Twitter @FonRuchalFest
https://www.speedtest.net/android/4583415020.png
 #1009281  autor: muchakk
 25 sie 2018, 12:03
Spróbuj wybrać w ustawieniach kart SIM Roaming -> KRAJ. Często to pomaga w takich sytuacjach.
 #1009285  autor: Pabloeq
 25 sie 2018, 12:18
anna_nowak pisze:JESTEM WŚCIEKŁA na tą siec i zaczynam żałować że się skusiłam o 5zł mniej na miesiąc bo w innej sieci mają BOK przez 7 dni w tygodniu a nie do piątku jak w sklepie na miescie.
I wyciągnęłaś prawidłowe wnioski, warto się męczyć z jakimś wirtualnym gniotem dla "kolosalnych" pseudooszczędności?
Niska cena = niska jakość. Nie ma nic za darmo.
Jak wybierasz operatora dla swojego numeru podstawowego to nie mvno....
 #1009335  autor: Remington
 25 sie 2018, 16:56
anna_nowak pisze:Czy ktoś z was miał podobny przypadek, wkurza mnie bo w piątek technicy a2mobile nic nie działali a teraz cały weekend jestem niedostępna pod tym numerem.
Od początku karty SIM wRodzinie oraz a2mobile mają przypadłość gubienia zasięgu. Pomaga ręczny wybór operatora i po jakimś czasie można przestawić na automatyczny (gdy wgrają OTA jakies ustawienia na kartę, czego my jednak nie widzimy). Spróbuj w ten sposób, u mnie zadziałało na 5 kartach.
 #1009337  autor: TomLee
 25 sie 2018, 17:37
Miałem kiedyś taką przypadłość na karcie a2m. Pomogło zmiana na roaming zagraniczny i potem powrót na krajowy w ich aplikacji karty sim. Trzeba było jeszcze zrestartować telefon. Było to o tyle dziwne bo karta nie była za granicą. Jak z drugą kartą miałem problem w a2m, faktyczne nie mogła zalogować się do sieci, to kurierem dostałem duplikat w ciągu 1 dnia i nic nie płaciłem. Ale w weekend faktyczne nie halo jest - nic nie załatwisz. Właśnie wróciłem z salonu play bo z jedną kartą był problem, za duplikat, który otrzymałem od ręki zapłaciłem 5 zł. Także cena symboliczna. Załatwisz ten problem i będziesz zadowolona z tej sieci.
 #1009343  autor: kozien70
 25 sie 2018, 17:54
SomalijskiWluczega pisze: np w takim orange.pl wymiana karty sim na kartę to koszt w salonie 25zł za duplikat karty...
Jeśli karta jest uszkodzona to wymiana jest za darmo.
 #1009345  autor: 24bis24
 25 sie 2018, 17:57
TomLee pisze:Właśnie wróciłem z salonu play bo z jedną kartą był problem, za duplikat, który otrzymałem od ręki zapłaciłem 5 zł
a czemu zapłaciłeś 5zł?

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1009371  autor: dagonPL
 25 sie 2018, 20:31
Ja wymieniałem ostatnio kilka kart w Playu i nie zapłaciłem ani gorsza.

Twitter @FonRuchalFest
https://www.speedtest.net/android/4583415020.png