• Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

Dla utrzymania porządku i przejrzystości w temat, prosimy trzymanie sie zasad.

1. Zanim założysz nowy temat sprawdz czy przed chwilą, ktoś już o tym nie pisał. Wtedy lepiej dołączyć się do danego wątku, dając informacje o dalszej awarii lub jej zakończeniu.

2. Zakladając temat oznaczaj na początku kogo dotyczy problem,
np. [Orange] , [Plus], [Era], [Play], [TP] a następnie dokladnie określ problem.
Przykłady:
[Orange] Problem z doładowaniem konta prepaid.
[Plus] Awaria platformy Simplusa
[Era] Nie można zalogować sie do sieci
[Play] Nie działa Play24
 #886924  autor: matzwo122
 11 wrz 2016, 20:15
Po zakończonej rozmowie, gdy pierwszy się rozłączę rozmówcy pozostaje komunikat "Proszę czekać. Połączenie będzie przywrócone za chwile. Please hold on line...". Nie jest to może uciążliwe, gdy wiadomo, że zakończyliśmy rozmowę, ale w niektórych miejscach, gdzie jest słaby zasięg zrywa faktycznie na 2-3 sekundy. I osoba z którą rozmawiam ma czekać, czy to już koniec, bo się rozłączyłem itp. Nie zwracałem uwagi, ale nie jestem pewien jak w takim przypadku liczy za połączenie.
Problem pojawia się u wszystkich rozmówców przy dzwonieniu na mój numer w Orange. Niezależnie z jakiej sieci. Numer był przenoszony z T-mobile. Da się to jakoś od ręki załatwić? Co to w ogóle za problem? Szukałem trochę w sieci, ale nie znalazłem podobnej tematyki.