• Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

Dla utrzymania porządku i przejrzystości w temat, prosimy trzymanie sie zasad.

1. Zanim założysz nowy temat sprawdz czy przed chwilą, ktoś już o tym nie pisał. Wtedy lepiej dołączyć się do danego wątku, dając informacje o dalszej awarii lub jej zakończeniu.

2. Zakladając temat oznaczaj na początku kogo dotyczy problem,
np. [Orange] , [Plus], [Era], [Play], [TP] a następnie dokladnie określ problem.
Przykłady:
[Orange] Problem z doładowaniem konta prepaid.
[Plus] Awaria platformy Simplusa
[Era] Nie można zalogować sie do sieci
[Play] Nie działa Play24
 #815037  autor: guregori
 31 lip 2015, 13:49
Chciałem zadzwonić pod numer stacjonarny widniejący na stronie Świat Baterii PL, ale dodzwoniłem się pod jakiś prywatny numer, a połączenie odebrała dziewczyna, która zupełnie nie wiedziała o co chodzi, więc się pytam, czy to numer 12 XXX XX XX, ale zanim zdążyłem dokończyć, coś mnie rozłączyło i usłyszałem komunikat: „Twoje konto zostało zawieszone”. Wybrałem od razu ten sam numer z telefonu i za drugim dodzwoniłem się we właściwe miejsce. Ktoś tak miał ostatnio? W Play24 widzę, że niby to były dwa połączenia pod ten sam numer.