DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #796010  autor: isistaylor
 13 kwie 2015, 15:31
Witam,
Zwracam się z ogromną prośbą o pomoc. Przedłużyłem umowę w Orange na początku roku. Wszystko było ok aż nagle przestał działać internet. Wszystko działa oprocz internetu. Kontaktowałem się z BOKiem ale jedyna od nich odpowiedź przez 2 miesiące !!!!!!!!! to taka, że z ich strony wszystko działa i jest to wina telefonu lub konfiguracji telefonu.
NIE. Telefon był sprawdzany z kartami z różnych sieci i działa poprawnie. Moja karta SIM była przekładana do innych telefonów - nie działa internet.
Parę przydatnych informacji:
Orange abonament Smart Plan Halo II
Telefon: BlackBerry 9780 bold
Karta SIM której używam jest nowa.
 #796065  autor: Niezgodna7
 13 kwie 2015, 19:40
A jak mmsy? Wysyła? Przychodzą?
 #796154  autor: isistaylor
 14 kwie 2015, 10:20
MobilT pisze:Wydaje mi się że możesz wnioskować o wymianę karty sim
karta sim jest nowa - czyt. wymieniona
Calm7 pisze:A jak mmsy? Wysyła? Przychodzą?
nie działają, nie przychodzą, nie umie wysłać
 #796156  autor: kamil1221
 14 kwie 2015, 11:12
Zadzwoń do BOK i poproś konsultanta o aktywację w CRM - pakietowej transmisji danych (Transmisja Danych A). Ewentualnie możesz to sobie aktywować na orange.pl.
 #796183  autor: isistaylor
 14 kwie 2015, 13:29
kamil1221 pisze:Zadzwoń do BOK i poproś konsultanta o aktywację w CRM - pakietowej transmisji danych (Transmisja Danych A). Ewentualnie możesz to sobie aktywować na orange.pl.
Pakietowe przesyłanie danych - Jest to usługa pozwalająca na korzystanie z szybkiego dostępu do internetu z wykorzystaniem telefonu komórkowego działającego w systemie GPRS.
Usługa Aktywna
 #796188  autor: kamil1221
 14 kwie 2015, 13:44
Więc zresetuj ją (wyłącz i włącz). Często się tak zdarzało że po wejściu nowego aneksu w życie transmisja danych przestawała działać. Zazwyczaj wystarczyło w CRM ponownie uruchomić usługę.
 #796189  autor: isistaylor
 14 kwie 2015, 13:48
kamil1221 pisze:Więc zresetuj ją (wyłącz i włącz). Często się tak zdarzało że po wejściu nowego aneksu w życie transmisja danych przestawała działać. Zazwyczaj wystarczyło w CRM ponownie uruchomić usługę.
Jak pisałem wcześniej, ten problem trwa już ponad 2 miesiące. Państwo z BOK'u resetowali mnie parę razy, sprawa nawet była wysyłana z jakąś reklamacją. Stamtąd wysłali pismo że problem nie leży po stronie Orange.
 #796192  autor: kamil1221
 14 kwie 2015, 14:07
To idź w takim razie do salonu FR (tkz. "firmowy") i poproś o sprawdzenie karty w czytniku. Opisz cały problem i w razie czego niech wymienią ci kartę na nową.
 #796194  autor: Niezgodna7
 14 kwie 2015, 14:29
Może i karta sim winna, ale ja stawiam na Orange - ktoś mu tam wyłączył transmisję danych + mms.
 #796201  autor: krecik6667
 14 kwie 2015, 14:42
Chyba jezeli jest wylaczona transmisja pakietowa a to mozna zerwac umowe badz zyskac duza rekompensate o ile pamiec mnie nie myli. Tylko nigdy nie dowiesz sie czy transmisja jest wlaczona czy wylaczona
 #796207  autor: kamil1221
 14 kwie 2015, 15:05
Brak transmisji danych nie jest podstawą, do rozwiązania umowy bez ponoszenia konsekwencji.
 #796212  autor: Niezgodna7
 14 kwie 2015, 15:22
Nie brak, a bezpodstawne jej wyłączenie.
Tyle, że się wykręcą. A bo pan dzwonił i kazał se ją wyłączyć.
:- (
Ps. Jak wymieni kartę sim /śprawdzą ją w salonie - to będzie na 99% pewne
 #796280  autor: isistaylor
 14 kwie 2015, 21:01
Witam,

Spędziłem dzisiaj 120 minut w salonie orange, Pani z salonu oczywiście tylko podała mi słuchawkę z telefonu stacjonarnego i wisiałem na linii *900. Okazało się że wina leży po stronie Orange. Sprawa została skierowana do "zespołu informatyków". Jak wróciłem do domu to po 3 godzinach dostałem telefon z biura obsługi żeby zresetować telefon no i działa.

Dziękuje za pomoc.

Ostatnie pytanie. Zastanawiam się nad rekompensatą z ich strony, bo nieudolność biura obsługi klienta jest na bardzo wysokim poziomie. Pani z salonu musiała mi użyczyć prywatnego telefonu żeby sprawdzić kartę SIM, bo standardowy pakiet internetowy cytuję pana Orange Ekspert "nie obsługuje telefonów BlackBerry", oczywiście salon nie posiadał sprzętu do testu karty SIM. PARANOJA!
Jakieś wskazówki, porady jak to najskuteczniej i najkorzystniej załatwić ?
 #796309  autor: Niezgodna7
 14 kwie 2015, 22:36
Heh... Znów miałem rację
:- (
PS. No, jakieś zażalenie /prośbę rekompensaty wypada złożyć
:- )