• Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

Dla utrzymania porządku i przejrzystości w temat, prosimy trzymanie sie zasad.

1. Zanim założysz nowy temat sprawdz czy przed chwilą, ktoś już o tym nie pisał. Wtedy lepiej dołączyć się do danego wątku, dając informacje o dalszej awarii lub jej zakończeniu.

2. Zakladając temat oznaczaj na początku kogo dotyczy problem,
np. [Orange] , [Plus], [Era], [Play], [TP] a następnie dokladnie określ problem.
Przykłady:
[Orange] Problem z doładowaniem konta prepaid.
[Plus] Awaria platformy Simplusa
[Era] Nie można zalogować sie do sieci
[Play] Nie działa Play24
 #761830  autor: teder
 10 lis 2014, 08:00
Może ktoś to wyjaśni,bo ja nie potrafię.
Miałem numer w Play,wszystko działało w porządku.Korzystam z LGG2.
Teraz mam numer w Orange.Wszystkie ustawienia dokładnie ze stronki,więc tutaj na bank nie ma błędu.
MOGĘ wysłać mms do każdej sieci OPRÓCZ Play. Numery z Play MOGĄ wysłać mms do mnie,ja próbuję np.odpowiedzieć i nie mogę. Pojawia się komunikat "Adresat:odrzucono".
Na bank jest coś nie halo z siecią Orange,bo gdy miałem ten sam tel i kartę Play - słałem bez problemu do wszystkich.
Co powinienem zrobić?

 #761905  autor: tuchas
 10 lis 2014, 13:49
zadzwon do BOK zrestartuja ci jeszcze raz MMSy i wysla ponownie konfiguracje.