Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum:Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
Dla utrzymania porządku i przejrzystości w temat, prosimy trzymanie sie zasad.
1. Zanim założysz nowy temat sprawdz czy przed chwilą, ktoś już o tym nie pisał. Wtedy lepiej dołączyć się do danego wątku, dając informacje o dalszej awarii lub jej zakończeniu.
2. Zakladając temat oznaczaj na początku kogo dotyczy problem,
np. [Orange] , [Plus], [Era], [Play], [TP] a następnie dokladnie określ problem.
Przykłady:
[Orange] Problem z doładowaniem konta prepaid.
[Plus] Awaria platformy Simplusa
[Era] Nie można zalogować sie do sieci
[Play] Nie działa Play24
Witam. Otrzymałem telefon na przedłużenie umowy, lecz nie potrzebuję go i chcę sprzedać.
Aby gwarancja została uznana potrzeba dokument potwierdzający zakup - paragon / faktura
Posiadam jedynie imienną fakturę vat na której jest podany IMEI telefonu. Czy mam właśnie to przekazać nowemu nabywcy jako dowód zakupu do gwarancji, czy nie ma możliwości sprzedaży telefonu.
Ale chodzi mi o to, że.. telefon zostanie sprzedany komuś innemu np. w Krakowie. Ta osoba pójdzie do serwisu i pokaże dokument zakupu czyli fakture vat na moje nazwisko i mój adres i nie ma z tym problemów?
Że telefon do serwisu odnosi inna osoba niż widniejąca na fakturze?
Kolego kupić może i wujek Gilek (i jego dane osobowe są na fakturze), a użytkować i oddawać na gwarancję może nawet Marysia Blondfryza. Wsio ryba, aby na fakturze (dowodzie zakupu) był IMEI fona.
Dane na fakturze są jedynie bardzo ważne jeśli kupujesz fon na firmę (firma może sobie zakup wrzucić w koszty i odliczyć vat). Dlatego kupując od firmy dostajesz ich fakturę (faktura marża), która nie daje praw do gwarancji u wytwórcy fona.