Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum:Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
Dla utrzymania porządku i przejrzystości w temat, prosimy trzymanie sie zasad.
1. Zanim założysz nowy temat sprawdz czy przed chwilą, ktoś już o tym nie pisał. Wtedy lepiej dołączyć się do danego wątku, dając informacje o dalszej awarii lub jej zakończeniu.
2. Zakladając temat oznaczaj na początku kogo dotyczy problem,
np. [Orange] , [Plus], [Era], [Play], [TP] a następnie dokladnie określ problem.
Przykłady:
[Orange] Problem z doładowaniem konta prepaid.
[Plus] Awaria platformy Simplusa
[Era] Nie można zalogować sie do sieci
[Play] Nie działa Play24
Wczoraj, tj 23 września nie można było połączyć się ponownie z Internetem po rozłączeniu.
Akurat pech chciał że awaria była koło godziny 22, a mój router resetuje połączenia przed 23:00.
Witam.
Tak. Dzisiaj tzn. 24-go bm. też były takie cyrki. Połączenie miałem tylko do centrali, dalej "w świat" już nie było. Włączyli około 3-ciej nad ranem.
Jak jest taka awaria, czy to w Orange, czy w Netii to najprawdopodbniej winny jest serwer autoryzacji, który sprawdza nasz login i hasło przy połączeniu, aktywując też przypisany profil łącza.Przy takiej awarii powinien być komunikat o awarii masowej, czyli na powitanie na infolinii.
I'll touch you in any way or manner that my professional judgment indicates.
mn9 pisze:Ja problemów nie miałem, akurat wczoraj o 22 korzystałem z internetu
Problemów mieć nie miałeś, jeśli twój router rozłącza się np o godzinie 21szej czy wcześniejszej.
Chodzi oto że jeśli miałeś połączenie (nie mineło 24h) to Internet Ci normalnie chodził.
Problem dotyczył osób, którym router/bądź one same chciały nawiązać połaczenie z Internetem po godzinie 22-giej.