Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum:Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
Dla utrzymania porządku i przejrzystości w temat, prosimy trzymanie sie zasad.
1. Zanim założysz nowy temat sprawdz czy przed chwilą, ktoś już o tym nie pisał. Wtedy lepiej dołączyć się do danego wątku, dając informacje o dalszej awarii lub jej zakończeniu.
2. Zakladając temat oznaczaj na początku kogo dotyczy problem,
np. [Orange] , [Plus], [Era], [Play], [TP] a następnie dokladnie określ problem.
Przykłady:
[Orange] Problem z doładowaniem konta prepaid.
[Plus] Awaria platformy Simplusa
[Era] Nie można zalogować sie do sieci
[Play] Nie działa Play24
Nigdy nie ma dobrego czasu na dopieszczanie strony... w tygodniu źle, bo ludzie pracują i potrzebują, w weekendy nie, bo niektórzy mają chwilę wolnego i chcą se sprawdzić, a przerwy techniczne są po prostu niezbędne i zajmują widocznie więcej czasu niż byśmy tolerowali... a może pracownicy nabijają sobie nadgodziny
sebusy pisze:Nigdy nie ma dobrego czasu na dopieszczanie strony... w tygodniu źle, bo ludzie pracują i potrzebują, w weekendy nie, bo niektórzy mają chwilę wolnego i chcą se sprawdzić, a przerwy techniczne są po prostu niezbędne i zajmują widocznie więcej czasu niż byśmy tolerowali... a może pracownicy nabijają sobie nadgodziny
W trakcie "dopieszczania strony" próby zalogowania do serwisu generowały komunikaty: "Twoje konto nie istnieje, zarejestruj się", natomiast próba zarejestrowania: "Nie można się zarejestrować".
Strona ciągle nie działa poprawnie:
"Przepraszamy ale informacje o twoich połączeniach są chwilowo niedostępne. Prosimy spróbuj ponownie później."
Po powyższym niech każdy sam oceni sobie "jakość" firmy orange...