• Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #654389  autor: aquick
 12 sie 2013, 22:14
Postaram się opisać sytuację w miarę klarownie.

Abonent X, posiadający "oryginalny" nr Play (794), zalogowany w macierzystym zasięgu od kilku dni ma problemy z połączeniami przychodzącymi. Bardzo często podczas telefonowania na jego nr połączenie jest "głuche", tzn. nie ma sygnału oczekiwania na połączenie oraz po odebraniu takiego połączenia przez abonenta X naliczany jest czas trwania rozmowy, pomimo że rozmówcy mają w telefonach ciszę. Problem ten występuje trwale lub losowo, w zależności od numeru dzwoniącego.

Gdy próbuję zadzwonić ze swojego numeru Play (603) na nr abonenta X za każdym razem połączenie jest "głuche".

Abonenci sieci T-Mobile, Plus i Orange dzwoniący na nr X napotykają "głuche" połączenie losowo - kilka połączeń udanych, kilka połączeń "głuchych".

Dzwoniąc na nr X z numeru Vodafone za każdym razem połączenie zostaje zrealizowane z kryształową jakością.

Przełożenie karty SIM do innego telefonu nie rozwiązuje problemu.

Abonent X może zadzwonić do każdego bez najmniejszego problemu, SMS i pozostałe usługi działają bezproblemowo.

Orientuje się ktoś, w czym może tkwić błąd?

Pozdrawiam :smt006

Obrazek