• Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

Dla utrzymania porządku i przejrzystości w temat, prosimy trzymanie sie zasad.

1. Zanim założysz nowy temat sprawdz czy przed chwilą, ktoś już o tym nie pisał. Wtedy lepiej dołączyć się do danego wątku, dając informacje o dalszej awarii lub jej zakończeniu.

2. Zakladając temat oznaczaj na początku kogo dotyczy problem,
np. [Orange] , [Plus], [Era], [Play], [TP] a następnie dokladnie określ problem.
Przykłady:
[Orange] Problem z doładowaniem konta prepaid.
[Plus] Awaria platformy Simplusa
[Era] Nie można zalogować sie do sieci
[Play] Nie działa Play24
 #644256  autor: sadlowo
 03 lip 2013, 00:24
od 6 dni nie działa przekaźnik t-mobile i mimo natychmiastowego zgłoszenia do dziś - nic!!! olewają klienta - grunt że płaci. Odp na maile w stylu - "procesujemy zgłoszenie, nieznany termin naprawy" , itp. Słowem - kpina z klientów. Piszę do nich codziennie i codziennie taka idiotyczna odpowiedź. A zasięgu nadal brak.

 #644268  autor: Kryniczanin
 03 lip 2013, 05:53
Pisz oficjalną reklamację a nie zgłoszenia które mogą olać.

Miałem takie same przejścia jak Ty. Poczytaj

http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=52565