• Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #615163  autor: corner
 19 lut 2013, 19:26
Już od bardzo dawna nie otrzymałem darmowych SMS-ów w ramach usługi Ufomesy. Owszem, zdarzało się, że darmowe wiadomości były przyznawane z opóźnieniem, ale od kilku dni nie zostały mi przyznane ani razu mimo wysłania 5, 10, 15 SMS-ów danego dnia.

Jak jest u was?

 #615211  autor: Niezgodna7
 19 lut 2013, 22:10
Działa prawidłowo.
PS.
Czy doładowałeś konto za mniej niż 10zł ?

Ewidentnie nie wypiję herbatki z administracją Telepolis

 #615212  autor: corner
 19 lut 2013, 22:22
Ostatnie doładowanie za sto złotych.

 #615246  autor: Niezgodna7
 20 lut 2013, 00:09
No to powinno działać, o ile nie masz jakiegoś konta promocyjnego.

 #615354  autor: KC-KARLOS
 20 lut 2013, 14:23
corner, wyślij 5 SMSów do innej sieci niż Orange, wtedy otrzymasz kolejne gratisowe 5 esów, notyfikację otrzymasz SMSem.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #615364  autor: Orange Ekspert
 20 lut 2013, 14:57
Sprawdź czy SMSy są taryfikowane z konta głównego wchodząc na Orange Online w zakładce połączenia. Jeżeli usługa nie działa prawidłowo to skontaktuj się z nami. Możesz przesłać zgłoszenie przez formularz Pomoc Orange dostępny http://on.fb.me/10XyZxu

Zamieść szczegółowy opis sprawy, PUK lub dane właściciela: imię nazwisko, adres, data urodzenia (jeżeli numer jest zarejestrowany).

 #615575  autor: babeo
 21 lut 2013, 11:27
Karlos20 pisze:wyślij 5 SMSów do innej sieci niż Orange
Smsy wysłane do orange, tez dają bonus.

 #615654  autor: Niezgodna7
 21 lut 2013, 16:37
Babeo, tu chodziło o to, aby mieć pewność - inna sieć - pobiera za sms z k.głównego.

Ewidentnie nie wypiję herbatki z administracją Telepolis

 #615998  autor: corner
 22 lut 2013, 20:46
Zgłosiłem sprawę mailem. Póki co, dostałem idiotyczną odpowiedź, że w mojej korespondencji brakuje numeru PESEL i numeru dowodu.

 #616001  autor: Niezgodna7
 22 lut 2013, 20:53
Corner.
Olej email, wykosztuj się na te 1,5 i dzwoń z tego numeru do BOK (co nie działa usługa).
Aha! Pierw naładuj baterię, bo oczekiwanie nawet 30 minut. Ale czekaj do upadłego aż się ktoś zgłosi.

 #616020  autor: corner
 22 lut 2013, 22:52
Tak zrobiłem, bo denerwowało mnie to. Konsultantka potwierdziła moje wątpliwości i zgłosiła w moim imieniu reklamację. Zobaczymy co dalej.

 #616052  autor: Niezgodna7
 23 lut 2013, 10:41
Corner, za dwa dni pewnie dostaniesz eska o efekcie reklamacji, i dopiero wtedy wysyłaj na próbę 5 esków w celu ufo.

 #619489  autor: corner
 11 mar 2013, 20:29
Kurczę, trochę czasu minęło i zero odpowiedzi na reklamację. A usługa jak nie działała, tak nie działa...

 #619493  autor: Multimek
 11 mar 2013, 20:45
Mam to samo, przenosiłeś nr? Od razu do Orange go?
Też napisałem reklamację i na razie cisza.

 #619509  autor: corner
 11 mar 2013, 21:29
Numer od lat w Orange. Cały czas działało i przestało. Mam nadzieję, ze oddadzą całą zużytą kasę!

 #619510  autor: KC-KARLOS
 11 mar 2013, 21:30
corner, masz czystą ofertę na kartę czy w opcji "Zetafon"? To też ma jakieś znaczenie :)

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #619941  autor: corner
 13 mar 2013, 20:28
Nie mam Zetafona.

 #620195  autor: Multimek
 15 mar 2013, 09:21
Ja dostałem pismo że problem naprawiono ale w rzeczywistości nic nie zrobili. Oj będzie trzeba zgłosić się do UKE.

 #620351  autor: corner
 15 mar 2013, 20:02
U mnie to samo. Reklamację rozpatrzono pozytywnie, dostałem 15 złotych na konto, potwierdzono mi, że usługa powinna już działać poprawnie... I nic.

 #621285  autor: Orange Ekspert
 19 mar 2013, 15:20
@Multimek, @corner

Napiszcie do mnie korzystając z formularza Pomoc Orange na Facebooku. Opiszcie krótko sprawę oraz podajcie link do tego wątku w treści zgłoszenia. Postaram się pomóc. Link do formularza znajdziecie tutaj http://www.facebook.com/orangepolska/ap ... 5626162243

Pozdrawiam
Tomek
Orange Ekspert