• Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #612124  autor: wni
 06 lut 2013, 14:49
Witam, na terenie Ostrołęki od ok. 14.11.2012r. Orange wymieniała swoje nadajniki w ramach tzw. konsolidacji z T-mobile. Czynność trwała do stycznia br. W wyniku tych prac występowały bardzo częste utrudnienia w postaci zanikania głosu w słuchawce, urywania połączeń oraz braku możliwości nawiązania połączenia. Jak na złość w styczniu awarii uległ nowy nadajnik obsługujący centrum miasta. Na koniec miesiąca awarię naprawiono, o czym poinformowano użytkowników smsem. Jednak problemy w postaci wtrąceń szmerów zagłuszających co jakiś czas rozmowę występują do tej pory.
W związku z tymi utrudnieniami moje rachunki spuchły dwukrotnie poprzez kilkukrotne ponawianie tego samego połączenia. Na tel stacjonarnym też się to mocno odbiło. Operator chce dać rekompensatę niewspółmiernie niską do poniesionych strat (30% rabatu na abonament na 1 miesiąc). I tu się pojawiają moje pytania.
Czy jako klient biznesowy mam podstawy wnosić skargę do UKE?
Czy mogę zerwać umowę z operatorem z jego winy?
Czy ktoś z forumowiczów ma jakieś doświadczenia w tej materii?
Będę wdzięczny za pomoc.

 #612198  autor: orson_dzi
 06 lut 2013, 19:04
wni pisze:Czy jako klient biznesowy mam podstawy wnosić skargę do UKE?
Skargę zawsze wnieść możesz. Ludzie tam takie cuda piszą, że jakieś 90% zgłoszeń musi kończyć się czkawką ze śmiechu. Także Twoje zgłoszenie jeszcze jakieś tragiczne nie będzie.
wni pisze:Czy mogę zerwać umowę z operatorem z jego winy?
Napisz do BOK i spytaj.
Tutaj też dodam, że poprawisz humor osobie rozpatrującej zgłoszenie.
Zerwać umowy z winy operatora chyba praktycznie się nie da.
wni pisze:Czy ktoś z forumowiczów ma jakieś doświadczenia w tej materii?
Dostaniesz zniżkę na abonament, korektę do faktury, darmową usługę na miesiąc itd. Na tym koniec.

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)

 #612201  autor: Edmund
 06 lut 2013, 19:29
wni, jeżeli problemy z siecią spowodowały u Ciebie jakieś wymierne straty finansowe (np. straciłeś ważny i drogi kontrakt z tego powodu) to już jest kolejny argument za tym żeby obniżyli kwotę abo.. Bo jeżeli tak było to nawet można dochodzić odszkodowań przed sądem.

Wszechobecnemu analfabetyzmowi, braku poszanowania dla języka ojczystego i braku czytania ze zrozumieniem mówię nie!

Orange: Nowe GO
Play: Fresh, stare Lubię to!
Plus na Kartę
Net: OFnK, Aero2

 #612266  autor: pakierhakierxd
 07 lut 2013, 08:56
Te networks dało więcej minusów niż plusów,w mojej miejscowości choć modernizacja została przeprowadzona dawno T-Mobile i Orange nadal ma problemy,z takich powodów jak będę zmieniać sieć z Play to póki co tylko na Plus,nie po to biorę abonament aby z niego nie móc korzystać !!

Networks dało zasięg 3g ale pogorszyło jakość połączeń,trochę zasięg tak że wogóle zanika czasem....

Pozdrawiam :)