• Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #609237  autor: kkw
 22 sty 2013, 19:23
Witajcie,


Nie udaje mi się od kilku dni wygenerować bilingu w systemach iTakTak oraz Heyah Selfcare. Próbuję z różnymi przeglądarkami i różnymi numerami, a i tak strona zawiesza się na "Trwa pobieranie danych..."

Ktoś potwierdzi albo poda rozwiązanie?


K.

 #609411  autor: tgs
 23 sty 2013, 13:49
No ja też tu z tego powodu (heyah). Co chwilę miga w górnym rogu "Wczytuję" i... nic.
Czy www od Heyah zawsze takie beznadziejne? - już wcześniej bywało że się strony wczytywały ponad minutę.

 #609456  autor: kkw
 23 sty 2013, 17:42
Heyah

Dziękuję za informację.

Potwierdzam, że ostatnio faktycznie mogą występować trudności z wyświetlaniem billingu. Sytuacja jest znana naszym specjalistom i pracują oni nad jak najszybszym przywróceniem usługi.

Serdecznie przepraszam za wszelkie niedogodności.

W przypadku wystąpienia konieczności ponownego kontaktu z naszym biurem drogą emailową proszę o powołanie się na numer pisma (...)

 #609468  autor: yul69
 23 sty 2013, 19:22
Heyah selfcare...
ja nie mogę się tam zalogować.Sms potwierdzający nie przychodzi mi na fon.
Lipa.

 #609514  autor: Edmund
 23 sty 2013, 22:08
Widocznie robią wszystko żeby korzystać z płatnego kodu do sprawdzania salda.

Wszechobecnemu analfabetyzmowi, braku poszanowania dla języka ojczystego i braku czytania ze zrozumieniem mówię nie!

Orange: Nowe GO
Play: Fresh, stare Lubię to!
Plus na Kartę
Net: OFnK, Aero2

 #609515  autor: tgs
 23 sty 2013, 22:12
Mi saldo pokazywało (u góry strony) tylko billing nie wczytywało....
Ta strona to badziew jakby jakaś firma krzak robiła a nie duża, multimiliardowa firma :/

 #609517  autor: Edmund
 23 sty 2013, 22:19
System selfcare dla PTC (operatora T-Mobile i Heyah) robiło Asseco (to od informatyzacji ZUS-u). Chyba to wszystko tłumaczy ;)

Wszechobecnemu analfabetyzmowi, braku poszanowania dla języka ojczystego i braku czytania ze zrozumieniem mówię nie!

Orange: Nowe GO
Play: Fresh, stare Lubię to!
Plus na Kartę
Net: OFnK, Aero2

 #609520  autor: tgs
 23 sty 2013, 22:23
Zastanawiam się czy takie problemy to często w Heyah (darmowy starter, dopiero co aktywowany wiec nie wiem). Jeśli to normalka to pewnie poleci do kosza...

 #609522  autor: yul69
 23 sty 2013, 22:27
Jeśli chodzi o Heyah to net mi dobrze działał,BOK szybko rozwiazywał moje problemy.

[ Dodano: 2013-01-24, 13:04 ]
heyah selfcare...
cud...sms z kodem zaczął przychodzić mi na fon...
ale co z tego kiedy nie mogę się w pełni zalogować,bo wyskakuje mi błąd...brak rozpoznania taryfy czy cóś...
Czyli dalej lipa.

 #609686  autor: kkw
 24 sty 2013, 17:56
W Heyah billing już działa. W iTakTaku komunikat mi się zmienił na "bllling niedostępny".

 #609871  autor: meander
 25 sty 2013, 13:56
Ja to mam szczęscie! kiedy tylko chce korzystać z iboa, awaria.. zabawne w tym jest to, że korzystam korzystam z iboa naprawdę rzadko, raz na pół roku, raz na rok. Dziś jak na złość chciałem sprawdzić jedynie billing :D

 #610375  autor: kn
 27 sty 2013, 16:16
U mnie tez biling sie rypnal. BOA przyjelo oficjalne zgloszenie i tyle....