Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum:Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
Dla utrzymania porządku i przejrzystości w temat, prosimy trzymanie sie zasad.
1. Zanim założysz nowy temat sprawdz czy przed chwilą, ktoś już o tym nie pisał. Wtedy lepiej dołączyć się do danego wątku, dając informacje o dalszej awarii lub jej zakończeniu.
2. Zakladając temat oznaczaj na początku kogo dotyczy problem,
np. [Orange] , [Plus], [Era], [Play], [TP] a następnie dokladnie określ problem.
Przykłady:
[Orange] Problem z doładowaniem konta prepaid.
[Plus] Awaria platformy Simplusa
[Era] Nie można zalogować sie do sieci
[Play] Nie działa Play24
Nie udaje mi się od kilku dni wygenerować bilingu w systemach iTakTak oraz Heyah Selfcare. Próbuję z różnymi przeglądarkami i różnymi numerami, a i tak strona zawiesza się na "Trwa pobieranie danych..."
No ja też tu z tego powodu (heyah). Co chwilę miga w górnym rogu "Wczytuję" i... nic.
Czy www od Heyah zawsze takie beznadziejne? - już wcześniej bywało że się strony wczytywały ponad minutę.
Potwierdzam, że ostatnio faktycznie mogą występować trudności z wyświetlaniem billingu. Sytuacja jest znana naszym specjalistom i pracują oni nad jak najszybszym przywróceniem usługi.
Serdecznie przepraszam za wszelkie niedogodności.
W przypadku wystąpienia konieczności ponownego kontaktu z naszym biurem drogą emailową proszę o powołanie się na numer pisma (...)
Mi saldo pokazywało (u góry strony) tylko billing nie wczytywało....
Ta strona to badziew jakby jakaś firma krzak robiła a nie duża, multimiliardowa firma :/
Zastanawiam się czy takie problemy to często w Heyah (darmowy starter, dopiero co aktywowany wiec nie wiem). Jeśli to normalka to pewnie poleci do kosza...
Jeśli chodzi o Heyah to net mi dobrze działał,BOK szybko rozwiazywał moje problemy.
[ Dodano: 2013-01-24, 13:04 ]
heyah selfcare...
cud...sms z kodem zaczął przychodzić mi na fon...
ale co z tego kiedy nie mogę się w pełni zalogować,bo wyskakuje mi błąd...brak rozpoznania taryfy czy cóś...
Czyli dalej lipa.
Ja to mam szczęscie! kiedy tylko chce korzystać z iboa, awaria.. zabawne w tym jest to, że korzystam korzystam z iboa naprawdę rzadko, raz na pół roku, raz na rok. Dziś jak na złość chciałem sprawdzić jedynie billing