• Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

Dla utrzymania porządku i przejrzystości w temat, prosimy trzymanie sie zasad.

1. Zanim założysz nowy temat sprawdz czy przed chwilą, ktoś już o tym nie pisał. Wtedy lepiej dołączyć się do danego wątku, dając informacje o dalszej awarii lub jej zakończeniu.

2. Zakladając temat oznaczaj na początku kogo dotyczy problem,
np. [Orange] , [Plus], [Era], [Play], [TP] a następnie dokladnie określ problem.
Przykłady:
[Orange] Problem z doładowaniem konta prepaid.
[Plus] Awaria platformy Simplusa
[Era] Nie można zalogować sie do sieci
[Play] Nie działa Play24
 #607266  autor: mkrasowski19
 11 sty 2013, 22:41
Witam, nie moge sprawdzić stanu pakietu internetowego wychodzi tylko komunikat "Nieznany Serwis" co może być przyczyną?

 #607317  autor: mkrasowski19
 12 sty 2013, 11:00
Calm7 pisze:Ale jaka oferta?
Jaki pakiet?
Jak sprawdzałeś?
Oferta orange pop
pakiet 30 dniowy
sprawdzałem *100# potem wybieram 5 (pakiety internetowe) potem wybieram 2 (pakiet 30 dniowy) potem wybieram znowu 2 (stan pakietu) i wychodzi napis nieznany serwis

 #607325  autor: Niezgodna7
 12 sty 2013, 12:34
100MB? To może da się kodem:
*110*67*1#

(nie wiem który masz, bo są dwa, 100 i 500Mb).

 #607355  autor: mkrasowski19
 12 sty 2013, 15:39
Calm7 pisze:100MB? To może da się kodem:
*110*67*1#

(nie wiem który masz, bo są dwa, 100 i 500Mb).
100 MB jak wpisuje ten kod to wychodzi " Wprowadzony numer jest niepoprawny. Spróbuj ponownie.

 #607394  autor: Niezgodna7
 12 sty 2013, 19:35
No to płatnie: smsem ILE
pod nr 570.

 #607397  autor: mkrasowski19
 12 sty 2013, 19:43
Calm7 pisze:No to płatnie: smsem ILE
pod nr 570.
Nie mam teraz kasy na tel żeby sprubować, ale zarejestrowałem sie na stronie orange i tam tez można sprawdzić