• Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

Dla utrzymania porządku i przejrzystości w temat, prosimy trzymanie sie zasad.

1. Zanim założysz nowy temat sprawdz czy przed chwilą, ktoś już o tym nie pisał. Wtedy lepiej dołączyć się do danego wątku, dając informacje o dalszej awarii lub jej zakończeniu.

2. Zakladając temat oznaczaj na początku kogo dotyczy problem,
np. [Orange] , [Plus], [Era], [Play], [TP] a następnie dokladnie określ problem.
Przykłady:
[Orange] Problem z doładowaniem konta prepaid.
[Plus] Awaria platformy Simplusa
[Era] Nie można zalogować sie do sieci
[Play] Nie działa Play24
 #599641  autor: Egzorcysta
 08 gru 2012, 13:27
Witam

Mam problem z doładowaniem konta play na karte za 50zł. Doładowywuje *101*14cyfrowy kod# i zielona. Nie wyskakuje mi zaden komunikat ze błędny kod lub coś w tym stylu lecz pokazuje mi sie po chwili stan mojego konta z taką samą kwotą jak przed doładowaniem.
Ma ktoś też taki problem?
Prosze o pomoc

Egzorcysta

 #599651  autor: bartoszek534
 08 gru 2012, 13:55
być może to usterka play. napisz do play4u na fb, w ciągu 3 minut dostaniesz odpowiedź ;)

 #599679  autor: BUCiu
 08 gru 2012, 16:09
Egzorcysta pisze:Doładowywuje *101*14cyfrowy kod#
Ma być *100*kod#
 #599703  autor: Egzorcysta
 08 gru 2012, 18:13
Faktycznie pomoglo. Byl błąd na wydruku zamiast 100 było 101

Egzorcysta