• Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

Dla utrzymania porządku i przejrzystości w temat, prosimy trzymanie sie zasad.

1. Zanim założysz nowy temat sprawdz czy przed chwilą, ktoś już o tym nie pisał. Wtedy lepiej dołączyć się do danego wątku, dając informacje o dalszej awarii lub jej zakończeniu.

2. Zakladając temat oznaczaj na początku kogo dotyczy problem,
np. [Orange] , [Plus], [Era], [Play], [TP] a następnie dokladnie określ problem.
Przykłady:
[Orange] Problem z doładowaniem konta prepaid.
[Plus] Awaria platformy Simplusa
[Era] Nie można zalogować sie do sieci
[Play] Nie działa Play24
 #593158  autor: certus
 04 lis 2012, 22:18
Zadzwoniłam na infolinię wirtualnego operatora komórkowego Virgin Mobile. Jednak zamiast konsultanta, usłyszałam coś, co brzmiało jak prywatne rozmowy niczego nieświadomych ludzi. Czy Virgin Mobile daje klientom podsłuchiwać innych klientów?

Filmik z nagraniem:
https://szwindle.wordpress.com/2012/11/ ... onicznych/

Słyszeliście wcześniej o podobnej historii? Co to mogło być i jak mogło do tego dojść?

 #593166  autor: Spioszek
 04 lis 2012, 23:22
To na 99% jakiś błąd.
Przenosze do działu Awarie