Użytkownik
Ranga
Obserwator
Posty
8
Rejestracja
08 paź 2011, 10:40
Lokalizacja
Mazowszczyzna
Czy problem nadal występuje? Możesz podać dokładną lokalizację (wraz z ulicą)? Sprawdzę jak wygląda sytuacja z zasięgiem w Twoich okolicach.marnotrawny pisze:Witam.
od kilku dni obserwuję dziwną przypadłość w sieci Orange. Otóż mimo zalogowania do sieci (3G) nie mogę się dodzwonić otrzymując informację iż abonent jest poza zasięgiem. W tym samym czasie ów abonent dostaje informację o próbie połączenia, a ja, że jest już dostępny. Kolejna próba jest dokładną kopią pierwszej. I tak w koło macieju. Nie dzieje się to zawsze, ale nieraz nawet z 10 razy pod rząd, i jest to nieco hmm... Sprawdzone na trzech różnych telefonach. Dzieje się to tylko w 3G.
Przeciążona sieć?
Awarie trzech telefonów wykluczam.
Czy ktoś z Was ma/miał taki problem?
Pozdrawiam.
U mnie ciągle występuje. Przykładowa stacja, na której to przed chwilą sprawdziłem: Wrocław, ul. Wyścigowa 58. Na co dzień jestem zmuszony używać trybu "tylko 2G". Po przełączeniu na "tylko UMTS" telefon zalogował się na nośnej 10589 - mimo zasięgu, próby wykonania połączenia, czy użycia kodu USSD zakończyły się komunikatem "poza zasięgiem sieci". Na mój numer nie dało się dodzwonić - komunikat "wzywany abonent ma wyłączony telefon bądź znajduje się poza zasięgiem sieci".Orange Ekspert pisze:Czy problem nadal występuje?
Wczoraj mogły występować utrudnienia w działaniu sieci w Twojej okolicach. Dziś powinno być już wszystko OK. Pamiętaj też, że, na jakość połączenia komórkowego ma wpływ bardzo wiele czynników i czasami tego typu sytuacje mogą mieć miejsce. Jeśli problemy będą się nasilać to napisz na Pomoc Orange podaj numer telefonu oraz przykłady takich zdarzeń (z numerem, na który dzwonisz, datą oraz godziną). Przykłady im nowsze tym lepiej. Będzie można to bardziej szczegółowo sprawdzić. Link do formularza znajdziesz na Profilu Orange Polska na Facebooku https://www.facebook.com/orangepolska/a ... 9028851067ezaq pisze:U mnie ciągle występuje. Przykładowa stacja, na której to przed chwilą sprawdziłem: Wrocław, ul. Wyścigowa 58. Na co dzień jestem zmuszony używać trybu "tylko 2G". Po przełączeniu na "tylko UMTS" telefon zalogował się na nośnej 10589 - mimo zasięgu, próby wykonania połączenia, czy użycia kodu USSD zakończyły się komunikatem "poza zasięgiem sieci". Na mój numer nie dało się dodzwonić - komunikat "wzywany abonent ma wyłączony telefon bądź znajduje się poza zasięgiem sieci".Orange Ekspert pisze:Czy problem nadal występuje?
Druga próba z trybem podwójnym. Po 3m31s telefon zalogował się do UMTS nośna 10564 - połączenia działały normalnie. Po kolejnych 1m31s telefon wskoczył na nośną 10614 i na niej już pozostał - niemożliwość korzystania z usług jak opisana powyżej.
Nic się nie zmieniło, oprócz tego, że dzisiaj było dobrze przez 45min., po których przez kolejne 2,5h telefon skakał po nośnych 10589 i 10614, co uniemożliwiało połączenia. A opisywane przeze mnie problemy mam od ok. lipca niezleżnie od lokalizacji.Orange Ekspert pisze:Wczoraj mogły występować utrudnienia w działaniu sieci w Twojej okolicach. Dziś powinno być już wszystko OK.
Witam,
Dziękuję za nadesłaną korespondencję.
Kombinacje klawiszy: Ctrl + F5 może Pan wyświetlić po uruchomieniu przeglądarki w tablecie i wybraniu opcji wpisywania tekstu. Mam nadzieje, że podane informacje będą pomocne.
Pozdrawiam,
Artur K.
Doradca w Departamencie Obsługi Klientów Indywidualnych
PTK Centertel Sp. z o.o.