• Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #567557  autor: lukaszw
 14 lip 2012, 11:58
Od rana nie działa mi karta prepaid w Orange, a ludzie dzwoniący do mnie otrzymują informację że nie ma takiego nru, na infolinii automatyczna informacja że jest awaria usług i zostanie naprawiona do godzin popołudniowych.

Inna karta prepaid włożona do telefonu działa bez problemów więc to nie jest chyba awaria ogólna.

Pasjonat GSM

Załóż Dropboxa już dziś 2gb i więcej na twoje pliki za darmo.

 #567593  autor: drcox
 14 lip 2012, 14:12
Po prostu za małe zyski im przynosiłeś i zablokowali. Musisz teraz przejść na abonament za min. 80zł żeby odblokowano korzystanie z usług. :-D

 #567595  autor: KC-KARLOS
 14 lip 2012, 14:19
drcox, oni już od prawie tygodnia próbują wymienić platformę billingową w Orange na kartę, stąd ta jedna wielka awaria. Orznąć powinno za to beknąć, tak jak we Francji.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #567640  autor: lukaszw
 14 lip 2012, 17:34
To żałosne teraz zmienili że termin naprawy przesunięty na godziny wieczorne. A dzwoniąc do mnie komunikat że nie ma takiego numeru.

Pasjonat GSM

Załóż Dropboxa już dziś 2gb i więcej na twoje pliki za darmo.

 #567646  autor: drcox
 14 lip 2012, 18:17
http://www.telix.pl/artykul/awaria-pre- ... 49293.html

Masz, może skontaktuj się jeszcze raz z BOK. Bo Telepolisu oczywiście w soboty nie pracuje, Witku zajęty wydawaniem swoich miliardów z reklam :P
Ostatnio zmieniony 14 lip 2012, 18:43 przez drcox, łącznie zmieniany 1 raz.

 #567648  autor: pakierhakierxd
 14 lip 2012, 18:21
Trochę lipę robią.

Pozdrawiam :)

 #567695  autor: WitekT
 14 lip 2012, 22:17
drcox pisze:http://www.telix.pl/artykul/awaria-pre- ... 49293.html

Masz, może skontaktuj się jeszcze raz z BOK. Bo Telepolisu oczywiście w soboty nie pracuje, Witku zajęty wydawaniem swoich miliardów z reklam :P
Jak się dowiemy czegoś nowego, to zrobimy o tym newsa.

PS. Naprawdę myślisz, że jesteś ironiczny i dowcipny? :-)

 #567698  autor: drcox
 14 lip 2012, 22:22
WitekT pisze:Naprawdę myślisz, że jesteś ironiczny i dowcipny?
Ironiczne jest, że puszyłeś się kiedyś jaki macie świetnie poinformowany, rzetelny portal i w ogóle jesteście za****iści. Ale jak widać żeby się uświadomić o skali awarii trzeba wejść na Telix. Ale przynajmniej dobrze zarabiasz ;-) W sumie to powinienem się obawiać swoich uwag, bo ostatnio jesteś bardzo gniewnym człowiekiem, co pokazałeś rzucając fochem na rzecznika Gruszkę ;)

 #567700  autor: WitekT
 14 lip 2012, 22:25
Nigdy nie mówiliśmy, że wiemy wszystko i zawsze w 100% jesteśmy najszybsi. A że w WIĘKSZOŚCI newsow jesteśmy najszybsi świadczy fakt, że jesteśmy 3x więksi niż telix.pl. Najwyraźniej większość osób ma inne zdanie od Ciebie.

 #567702  autor: WitekT
 14 lip 2012, 22:28
drcox pisze:W sumie to powinienem się obawiać swoich uwag, bo ostatnio jesteś bardzo gniewnym człowiekiem, co pokazałeś rzucając fochem na rzecznika Gruszkę ;)
Nie musisz się obawiać konstruktywnych uwag, a nie prymitywnych kuksańców. Nie zaniżaj poziomu tego forum, proszę.

Co do Gruszki - to sprawa między mną a nim, sprawa została wyjaśniona, a Ty niespecjalnie masz możliwość posiadania wiedzy o co tak naprawdę chodziło. Per analogium - jak na płocie będzie napisane LIZAK, to uważaj, żebyś nie wbił sobie drzazgi w język.

 #567704  autor: drcox
 14 lip 2012, 22:29
Aktualnie to jesteście o jakieś 5 godzin wolniejsi. Pewnie napiszecie o tym jak już awarię usuną :lol: Ja poziomu nie zaniżam, zaniża go to jak za każdym razem jak ktoś coś napiszę nie po twojej myśli starasz się to nieudolnie tłumaczyć.

 #567706  autor: WitekT
 14 lip 2012, 22:34
drcox pisze:Aktualnie to jesteście o jakieś 5 godzin wolniejsi. Pewnie napiszecie o tym jak już awarię usuną :lol: Ja poziomu nie zaniżam, zaniża go to jak za każdym razem jak ktoś coś napiszę nie po twojej myśli starasz się to nieudolnie tłumaczyć.
I chwała telixowi za to, że o tym napisał - nie da się zawsze być w 100% najszybszym. To, że celnie uargumentowałem powołując się na wielkość świadczy prosty fakt - nawet się do tego nie odniosłeś. :-)

Kończąc ten bezproduktywny odprysk wątku - napiszemy o tym, jak dowiemy się jakiś dodatkowych szczegółów. Pewnie dopiero jutro, bo wyciąganie informacji trochę musi potrwać.

 #567709  autor: drcox
 14 lip 2012, 22:37
WitekT pisze:I chwała telixowi za to, że o tym napisał - nie da się zawsze być w 100% najszybszym. To, że celnie uargumentowałem powołując się na wielkość świadczy prosty fakt - nawet się do tego nie odniosłeś.
Pewnie że się nie da. Można być godzinę wolniejszym. A jutro to sobie możecie pisać ile chcecie, bo do dzisiaj problem miał zostać usuniętyk. Więc nie musisz się za bardzo wysilać z tym wyciąganiem informacji bo z tego co mi wiadomo wszystko już działa. Nawet ja jestem lepiej poinformowany a nawet nie mam karty z Orange :lol: . Co do wielkości - Telix miałby mniejszą liczbę odwiedzin gdyby Telepolisu było na tyle dobre, żeby nie musiało być uzupełniane innymi portalami. Tylko się obejrzysz, a będzie 1/3, 1/2 i nagle będziesz płakał, że zyski z reklam spadły przez tych wrednych z Adblockiem...

 #567712  autor: mkkot
 14 lip 2012, 22:45
Ludzie, czy to ważne. Pewnie i tak macie oba serwisy w RSS-ach.

 #567758  autor: ManiacGSM
 15 lip 2012, 11:13
sieć Orange jest jaka jest i taką ją trzeba lubieć.

U nich awarie to chleb powszedni. Zmiana platformy mam nadzieję ,że kiedyś się skończy. A przy logowaniu na koncie raz jest wszystko na swoim miejscu ,a chwilami po 2-3 godzinach już po kolejnym wejściu na swoje konto >>stan konta i pakietów<< , mozna często zobaczyć tekst ''informacje chwilowo niedostępne''

PLUSH na Kartę x1. Virgin Mobile x1, Orange FREE x1, PLAY MIX x1.
iP 5s, NOKIA C7, HUAWEI Y5, BB 9810, NOKIA 2610.

 #567824  autor: Marens
 15 lip 2012, 16:21
ManiacGSM pisze: Zmiana platformy mam nadzieję ,że kiedyś się skończy.
Nie wiem czy wiecie, że w T-Mobile w ten weekend też jest jakaś "rekonfiguracja"
Ciekawe, czy to zbieżność, czy jakieś działanie celowe (NetWorks)

 #567845  autor: WitekT
 15 lip 2012, 18:48
Z tego, co wiem, awaria nie ma nic wpólnego ze zmianą platfromy IN, a z "działaniami" przy billingu, które trwają od tygodnia, a dotyczą działania kilku usług... Chyba nacisnęło się im nie to, co trzeba, i trochę kart poleciało w kosmos... Podobno też już się uporali z problemem, a proces włączania kart trwa.

 #567866  autor: stypulkovski
 15 lip 2012, 20:41
drcox pisze:Pewnie że się nie da. Można być godzinę wolniejszym. A jutro to sobie możecie pisać ile chcecie, bo do dzisiaj problem miał zostać usuniętyk. Więc nie musisz się za bardzo wysilać z tym wyciąganiem informacji bo z tego co mi wiadomo wszystko już działa. Nawet ja jestem lepiej poinformowany a nawet nie mam karty z Orange . Co do wielkości - Telix miałby mniejszą liczbę odwiedzin gdyby Telepolisu było na tyle dobre, żeby nie musiało być uzupełniane innymi portalami. Tylko się obejrzysz, a będzie 1/3, 1/2 i nagle będziesz płakał, że zyski z reklam spadły przez tych wrednych z Adblockiem...
Człowieku, ja Cię bardzo proszę o jedno. Pół forum wie, że masz zdanie o reklamach i ogólnie o serwisie takie, jakie masz. Ale tylko jedna prośba. Nie wylewaj swoich żali pod każdym newsem czy tematem na forum niezależnie od treści. Jeśli chcesz o tym porozmawiać z Witkiem, proszę bardzo. Taki magiczny przycisk PW czy MAIL na dole :-).
Nie żebym coś miał do Ciebie, ale to jest krótko - SPAM. Wiadomość niepożądana w temacie o awarii Orange. Zapamiętaj sobie na przyszłość. Z góry dziękuję.

 #568084  autor: corner
 16 lip 2012, 18:52
Orange przyznało mojej znajomej, której telefon nie działał dwa dni, 15 zł na konto główne. Telefon zaczął jej działać dopiero wczoraj wieczorem. Rekompensatę przyznano dzisiaj rano.