• Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #553906  autor: LeszekTczew
 13 maja 2012, 20:56
Już piątą dobę Netia i TP nie mogą sobie poradzić z awarią Internetu BSA w Tczewie:
- pierwsze zgłoszenie w środę o 17:00
- w czwartek o 16:00 wizyta technika który powierdził że synchro działa idealnie, linia jako neostrada też działa idealnie i że problem jest dalej
Od tego czasu:
- 4 telefony do Netii w wyniku których zgłoszenie uzupełniono informacją o tym że klient dzwonił jeszcze 4 razy
- sprawdzenie łącza na innym routerze i modemie
- maile do rzeczników obydwu firm
- zgłoszenie do UKE
Już mi się pomysły skończyły, no może poza krzyczeniem na konsultantów.

Wychodzi na to że dwaj najwięksi operatorzy Internetu stacjonarnego w Polsce są niezdolni do poradzenia sobie z awarią jeżeli jej od ręki nie usunie technik który nawet nie wie od kogo klient ma Internet.

Swoją drogą mogliby klienta zgłaszającego awarię Internetu nie irytować oferowaniem mu Internetu mobilnego. No chyba że by go za darmo dawali na wypadek kilku(nasto)dniowych awarii łącza stacjonarnego...

 #553907  autor: KC-KARLOS
 13 maja 2012, 21:00
Powiem tak, mam znajomych, którzy też mają Netię na linii TP (1 Mbit/s łącze - Malbork). I kilka razy w miesiącu ZAWSZE są awarie (nie działa transmisja danych). To już normalka w Netii. Niestety.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #553917  autor: LeszekTczew
 13 maja 2012, 21:18
Do tej pory wszystko było OK, przez prawie 4 lata kilka przerw których nawet nie zdążyłem zgłosić i wszystkim polecałem Netię.
Zaczęło się od 27 kwietnia, technicy dostali zlecenie zwiększenia prędkości i przez ponad dobę nie było synchro, pewnie przełączyli na VDSLa bo mam niecały kilometr do centrali, czystą linię, niezłe tłumienie i jakby przełączyli na ADSL2+ to modem powinien zasygnalizować coś więcej niż tylko "linia odłączona".
W nocy z wtorku na środę zwiększyli synchro z 1Mbps na 6Mbps i 'aż' klika godzin się nacieszyłem.
Na szczęście umowa przedłużona tylko na rok i jak taki numer się powtórzy to za niecały rok żegnam się z Netią, no chyba że dostanę na przedłuzenie NetiaSpota i mobilny unlimited na wypadek wielodniowych przerw w działaniu Internetu stacjonarnego.
Polecać Netii z całą pewnością nikomu już nie będę...

Na szczęście Aero2 działa bez zastrzeżeń.