Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum:Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
Dla utrzymania porządku i przejrzystości w temat, prosimy trzymanie sie zasad.
1. Zanim założysz nowy temat sprawdz czy przed chwilą, ktoś już o tym nie pisał. Wtedy lepiej dołączyć się do danego wątku, dając informacje o dalszej awarii lub jej zakończeniu.
2. Zakladając temat oznaczaj na początku kogo dotyczy problem,
np. [Orange] , [Plus], [Era], [Play], [TP] a następnie dokladnie określ problem.
Przykłady:
[Orange] Problem z doładowaniem konta prepaid.
[Plus] Awaria platformy Simplusa
[Era] Nie można zalogować sie do sieci
[Play] Nie działa Play24
Witam.
Jestem stałym klientem firmowym sieci Plus od kilkunastu lat. Wszelkie należności płacimy regularnie i do tej pory biliśmy zadowoleni z sieci Plus.
Tydzień temu 13.02.2012 został nam skradziony telefon wraz z kartą SIM dla najważniejszego numeru w firmie.
Udaliśmy się natychmist do salonu Plus celem wymiany karty. Karta została wymieniona. Do dnia dzisiejszego - czyli przez 7 dni nie został uruchomiony problematyczny numer telefonu. Interweniujemy przynajmniej 3 razy dziennie w BOK telefonicznym, byliśmy w 2 różnych samonach Plus, wkolejnych dniach otrzymaliśmy następne 2 inne karty SIM. Żadna z nich nie została uaktywniona.
Nie otrzymałem żadnej odpowiedzi z Plusa dlaczego numer nie działa i kiedy numer zostanie uruchomiony ! Została także wysłana reklamacje przez EBOK.
Nikt z salonu ani z BOK-u nie potrafi przekierować połączeń z problematycznego numeru na inny numer ! Nie mam możliwości nagrania informacji na poczcie głosowej na tym numerze !
Proszę sobie wyobrazić czym to możę sie to skończyć dla bardzo ważnego numeru w naszej firmie.
Rozumiem, że mógł wystąpić problem techniczny ale odczuwamy totalną ignorancję i żadnej reakcja ze strony sieci Plus !
Jeśli w dniu dzisiejszym numer nie bezie aktywny jesteśmy zmuszeni przenieść go do innego operatora. Pewnie drobny problem techniczny przerósł sieć PLUS.
Podaje inny numer kontaktowy jeśli ktokolwiek wyżej z Plusa chciałby wiecej informacji dot problemu: 781 024 216
A co my biuro obsługi plusa jesteśmy? Napisane jakby do plusa a nie o poradę do forumowiczów pod wpływem emocji chyba..Ehh zgłoś to do UKE skoro twierdzisz, że olewa was plus.
Oczywiście żę pisłem w akcie desperacji.
Nie wiem czy to forum czy inne pomogło ale wczoraj po południu aktywowano kartę. Trwało to ponad 7 dni.
Żadnych wyjaśnień - infolinia ciągle mówiła o niestandardowych problemach technicznych.
arekban pisze:Nie wiem czy to forum czy inne pomogło ale wczoraj po południu aktywowano kartę. Trwało to ponad 7 dni.
Żadnych wyjaśnień - infolinia ciągle mówiła o niestandardowych problemach technicznych.
Złożyć reklamację. Zapraszam w przyszłości ponownie na PlusForum - tam pracownicy operatora są zawsze chętni do pomocy
arekban pisze:Nie wiem czy to forum czy inne pomogło ale wczoraj po południu aktywowano kartę. Trwało to ponad 7 dni.
Żadnych wyjaśnień - infolinia ciągle mówiła o niestandardowych problemach technicznych.
Złożyć reklamację. Zapraszam w przyszłości ponownie na PlusForum - tam pracownicy operatora są zawsze chętni do pomocy
najlepiej zrobić zgłoszenie, jeżeli to nie pomoże następną czynnością jest reklamacja.
Karta SIM już działa, także nie ma sensu robić kolejnego zgłoszenia, bo i niby na co ono miałoby być? Teraz to tylko reklamacja za brak dostępu do usług przez okres ok 7 dni.
Karta SIM już działa, także nie ma sensu robić kolejnego zgłoszenia, bo i niby na co ono miałoby być? Teraz to tylko reklamacja za brak dostępu do usług przez okres ok 7 dni.
Właśnie w tej sprawie. Na reklamacje będzie czekać 30 dni(która będzie musiał sam klient podyktować, a operator może odpowiedzieć że jest bezzasadna ponieważ została źle napisana) . Na zgłoszenie 7 dni (konsultant będzie musiał to tak napisać by zostało to przyjęte).
KonsultantPLUS pisze:Na zgłoszenie 7 dni (konsultant będzie musiał to tak napisać by zostało to przyjęte).
Ja tu jednej rzeczy nie kumam w tym co piszesz... Przecież zgłoszenie problemu przez klienta nie jest reklamacją! I operator nie musi się do tego ustosunkowywać według procedur reklamacyjnych. Klient dzwoniąc musi zaznaczyć że składa reklamację - wtedy dopiero konsultant przekazuje to jako reklamację. I tu znów uwaga - reklamacja z kolei nie jest rozwiązaniem problemu, tylko przekazaniem problemu do działu reklamacji, który nie rozwiązuje problemu technicznie. Czyli możemy sobie składać reklamacje a problem nie będzie rozwiązany i tym sposobem co miesiąc możemy składać w nieskończoność reklamację na jedno i to samo. Dlatego konsultant najpierw powinien rozwiązać problem (przekazać do odpowiedniego działu zgłoszenie, itp.) a następnie jeśli klient ma taka wolę i to zaznaczy - przyjąć reklamację.
Dobrze że kolega się podzielił informacjami. Warto sobie poczytać takie opinie. Ja również miałem podobny syf tyle ze z cyfrowym polsatem. Szkoda gadać. Ogólnie poziom obsługi klienta leży i kwiczy w Polsce.