Do klientów przebywających na terenie RP, nie na terenach przygranicznych sieć wysyła informację jak poniżej:
,,Tak Tak: Korzystanie z transmisji danych w roamingu zostalo przerwane - wykorzystano caly ustawiony limit. Skontaktuj sie z BOU, aby przywrocic Internet."
- po czym transmisja jest zrywana. Problem pojawił się już parę dni temu...!!! (min. 18.IX). Lokalizacja (bez znaczenia?): Bydgoszcz, Darłowo.
Powyższe rzutuje oczywiście na błędy w taryfikacji!!!
Uwaga1: Podniesienie limitu transferu danych w roamingu nie pomaga we wszystkich przypadkach.
Uwaga2: Opłaty za ruch pobierane są błędnie, wyłącznie z salda złotówkowego!
Uwaga3: Możliwe powstawanie ujemnych sald złotówkowych (~ -100PLN !).
Pozdr.
,,Tak Tak: Korzystanie z transmisji danych w roamingu zostalo przerwane - wykorzystano caly ustawiony limit. Skontaktuj sie z BOU, aby przywrocic Internet."
- po czym transmisja jest zrywana. Problem pojawił się już parę dni temu...!!! (min. 18.IX). Lokalizacja (bez znaczenia?): Bydgoszcz, Darłowo.
Powyższe rzutuje oczywiście na błędy w taryfikacji!!!
Uwaga1: Podniesienie limitu transferu danych w roamingu nie pomaga we wszystkich przypadkach.
Uwaga2: Opłaty za ruch pobierane są błędnie, wyłącznie z salda złotówkowego!
Uwaga3: Możliwe powstawanie ujemnych sald złotówkowych (~ -100PLN !).
Pozdr.