• Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

Dla utrzymania porządku i przejrzystości w temat, prosimy trzymanie sie zasad.

1. Zanim założysz nowy temat sprawdz czy przed chwilą, ktoś już o tym nie pisał. Wtedy lepiej dołączyć się do danego wątku, dając informacje o dalszej awarii lub jej zakończeniu.

2. Zakladając temat oznaczaj na początku kogo dotyczy problem,
np. [Orange] , [Plus], [Era], [Play], [TP] a następnie dokladnie określ problem.
Przykłady:
[Orange] Problem z doładowaniem konta prepaid.
[Plus] Awaria platformy Simplusa
[Era] Nie można zalogować sie do sieci
[Play] Nie działa Play24
 #469599  autor: damian74100
 08 kwie 2011, 18:13
NIE MOGE AKTYWOWAC PAKIETU 1000 SMS-OW DO WSZYSTKICH W HEYAH PISZE ZE JEST PROBLEM TECHNICZNY Z SERWISEM ! PROBOJE WPISYWAC KOD JUZ OD 3 DNI I NADAL TO SAMO ! JAK TO NAPRAWIC ?? :(
Prosze o pomoc !

 #469686  autor: Kamil_K
 09 kwie 2011, 14:06
Wyłącz Caps Lock, kup słownik ortograficzny, 3 razy sprawdź poprawność wpisywanego kodu, zadzwoń do biura obsługi.