• Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

Dla utrzymania porządku i przejrzystości w temat, prosimy trzymanie sie zasad.

1. Zanim założysz nowy temat sprawdz czy przed chwilą, ktoś już o tym nie pisał. Wtedy lepiej dołączyć się do danego wątku, dając informacje o dalszej awarii lub jej zakończeniu.

2. Zakladając temat oznaczaj na początku kogo dotyczy problem,
np. [Orange] , [Plus], [Era], [Play], [TP] a następnie dokladnie określ problem.
Przykłady:
[Orange] Problem z doładowaniem konta prepaid.
[Plus] Awaria platformy Simplusa
[Era] Nie można zalogować sie do sieci
[Play] Nie działa Play24
 #462019  autor: user_delete8
 26 lut 2011, 14:12
Czy ktoś oprócz mnie ma problem z aktywacją i korzystaniem z usług dodatkowych w Tak Taku?

Od 12 za każdym razem pokazuje, że stan konta wynosi 0 zł, ale przy sprawdzeniu stanu konta przez *101# pokazuje się faktyczny stan konta (różny od zerowego).

Również samoobsługowy system *100# nie działa - zamiast dostępnych opcji pojawia się komunikat o pustym koncie i konieczności doładowania.

Problem sprawdziłem na dwóch własnych numerach, prócz tego mam informację od kolejnych dwóch, że problem też występuje.

 #462035  autor: jacguszi
 26 lut 2011, 14:59
Potwiedzam ok. Krakowa to samo. Czyżby przedsmak T-Mobile ? :wink:

 #462241  autor: Szymon9904
 27 lut 2011, 18:56
A ja w Żarach nie mam takiego problemu, wszystko jest prawidłowo (sprawdzane o 12, 15 i teraz). Dodam również, że jest dobrze zarówno na GSM jak i 3G.

 #462246  autor: user_delete8
 27 lut 2011, 19:07
Problemu już nie ma. Zniknął tego samego dnia, koło 21. W sumie awaria trwała około 9 godzin i nie była zależna od lokalizacji.