Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum:Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
Dla utrzymania porządku i przejrzystości w temat, prosimy trzymanie sie zasad.
1. Zanim założysz nowy temat sprawdz czy przed chwilą, ktoś już o tym nie pisał. Wtedy lepiej dołączyć się do danego wątku, dając informacje o dalszej awarii lub jej zakończeniu.
2. Zakladając temat oznaczaj na początku kogo dotyczy problem,
np. [Orange] , [Plus], [Era], [Play], [TP] a następnie dokladnie określ problem.
Przykłady:
[Orange] Problem z doładowaniem konta prepaid.
[Plus] Awaria platformy Simplusa
[Era] Nie można zalogować sie do sieci
[Play] Nie działa Play24
Zleciłem dzisiaj około 2-3 godzin temu przelew na 20zł na inne konto Simplusa i do tej pory nie mam info z potwierdzeniem żebym odesłał SMSa o treści TAK, nawet dwa razy, czy jest jakaś awaria? żadnego info od plusa
Widać jestem odosobnionym przypadkiem, zdążyłem już zadzwonić do BOK i zgłosić to, Pani sprawdzała czy na moim nr oraz na nr zlecającym nie były zadne Teleprzelewy w okresie 30dni, i okazało się że nie, widziała też moje 4 smsy z prośbą.
Dała to do działu technicznego niech się tym zajmą, pozatym mówiła że nawet jeśli coś nie działa powinienem dostać SMSa z informacją otym, a tymczasem zero reakcji.