• Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

Dla utrzymania porządku i przejrzystości w temat, prosimy trzymanie sie zasad.

1. Zanim założysz nowy temat sprawdz czy przed chwilą, ktoś już o tym nie pisał. Wtedy lepiej dołączyć się do danego wątku, dając informacje o dalszej awarii lub jej zakończeniu.

2. Zakladając temat oznaczaj na początku kogo dotyczy problem,
np. [Orange] , [Plus], [Era], [Play], [TP] a następnie dokladnie określ problem.
Przykłady:
[Orange] Problem z doładowaniem konta prepaid.
[Plus] Awaria platformy Simplusa
[Era] Nie można zalogować sie do sieci
[Play] Nie działa Play24
 #439187  autor: starlight1970
 03 lis 2010, 12:20
Każda zmiana numeru w usłudze WYBRANE NUMERY TO SYTUACJA KRYZYSOWA
W ubiegłym roku zmieniałem jeden numer przez 3 miesiące. Za każdym razem konsultaant bla bla,że numer zostanie zmieniony itd i co?iNumer niezmieniony.
Prośby groźby błagania bez rezultatu.Nie pomogło nawet pismo do UOK i UKE.Dopiero interwencja PO ZNAJOMOŚCI!
Fajnie?Prawda?Jak za komuny.....
A teraz kolejny raz próbowałem dokonać zmiany na swoim koncie tej usługi i co?Ta sama historia.Dzwonię codziennie do BOA codzinnie obietnica zmiany numeru i nic.
Zwróccie też mili czytelnicy na reakcję prownika orange na ich forum
http://www.forumorange.net/index.php/to ... l#msg20900
Za tyle was drodzy klienci ma ta sieć!

 #439202  autor: Vieslav
 03 lis 2010, 14:00
Ja nie miałem z tym najmniejszego problemu. Nowy numer zaczął działać od nowego okresu rozliczeniowego.