• Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #437439  autor: Spioszek
 25 paź 2010, 17:46
Czy wy też macie taki problem? mam Simplusa i skończył mi się pakiet 600SMSów do Plusa, chce wykupić przez EBOK albo kodem pisze że będzie aktywowany, tak pare razy już zrobiłem, mineło jakieś 3-4 godziny i do tej pory nie ma pakietu ani nie wzieli kase.
Czy PLUS ma jakieś problemy z pakietami teraz? może ktoś potwierdzić albo zdementować?

 #437592  autor: Sonic
 26 paź 2010, 11:06
ostatni (20-21 paź. ) był problem nie tylko z aktywacją SMS. prawie żadne kody nic nie włączały, a później to zostało "nadrabiane" i dzęki temu mam 2 pakiety MB i trzy minut do wszystkich.

S0NIC

 #437610  autor: mariusz9a
 26 paź 2010, 12:40
Nie wiem czy nadal jest, ale dzwoniąc do BOK była automatyczna informacja o awarii platformy bilingowej.

PS. Im zawsze się ta platforma sypie jak coś wprowadzą - zrobili migrację miedzy ofertami i się posypało hehe.


Pisać reklamację - na pewno będą rozpatrywane pozytywnie :-)

 #437637  autor: ProPozycja
 26 paź 2010, 16:16
Potwierdzam mają poważne problemy z platformami. Ja od wczoraj nie mogę aktywować pakietu internetowego.

Mam też do nich małe zastzeżenia jeżeli chodzi o weryfikacje konta. Jestem użytkownikiem telefonu, który jest zapisany na inną osobę a w tytule mail`a jest moje imię i nazwisko.

Dostałem taką odpowiedź
Uprzejmie informuję, iż nie mogę przekazać Pana wiadomości do Polkomtel S.A. - Reklamacje gdyż nie jest Pan osobą upoważnioną na koncie numeru.
Napisałem, że dla potwierdzenia mogę napisać im numer PESEL i dowdou osobistego. Zobaczymy co odpiszą.

Orange - dział utrzymania klienta postpaid

 #437844  autor: muchakk
 27 paź 2010, 14:37
To co się wyprawia w Plusie to jakaś kpina.. krótkie kody nie działają, przez www też nie można nic włączyć, a dzwoniąc do biura obsługi usłyszałem "Przepraszam, ale jak kody nie działają to i ja nie jestem wstanie Panu pomóc"... Jednym słowem masakra. Mam tą sieć od miesiąca i nie miałem tyle problemów z Playem przez 1,5 roku co z PLUSem od miesiąca :-)

 #437855  autor: ProPozycja
 27 paź 2010, 15:42
muchakk pisze:To co się wyprawia w Plusie to jakaś kpina.. krótkie kody nie działają, przez www też nie można nic włączyć, a dzwoniąc do biura obsługi usłyszałem "Przepraszam, ale jak kody nie działają to i ja nie jestem wstanie Panu pomóc"... Jednym słowem masakra. Mam tą sieć od miesiąca i nie miałem tyle problemów z Playem przez 1,5 roku co z PLUSem od miesiąca :-)
Od dwóch dni nie mogę aktywować pakietu internetowego :/ ogólnie dramat. Obsługa klienta również na bardzo niskim poziomie.

Orange - dział utrzymania klienta postpaid