• Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #432442  autor: daffy
 29 wrz 2010, 12:11
Witam,
Od wczoraj mam problem, żeby przejść na prepaidzie z orangeGO na orangePOP przy użyciu kodu *101*20# . Próbowałem też zmian na inne plany taryfowe ale za każdym razem to samo "Serwis czasowo niedostępny. ......" Dzisiaj jest identycznie kupiłem sobie w salonie następny starter orangeONE i niestety też się nie daje przy użyciu kodu USSD zmienić planu. Sms-em OPOP dało się no ale to zawsze jakiś koszt :). Ktoś się orientuje ile takie niedogodności mogą trwać?

Krzysiek

 #432447  autor: sosen
 29 wrz 2010, 12:24
jest jeszcze strona internetowa

 #432449  autor: matt
 29 wrz 2010, 12:25
Jak chcesz uniknąć kosztów to możesz zmienić taryfę przez Orange On-line

 #432450  autor: daffy
 29 wrz 2010, 12:34
ok niby tak. Tylko, że do napisania w dziale awarie nie skłoniło mnie to że nie mam innej możliwości zmiany taryfy, ale że tak konkretna w sumie najwygodniejsza forma nie działa od przynajmniej 24h.

pozdrawiam,
Krzysiek