DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

Czy korzystasz z GaduAir?

Tak
4
24%
Nie
13
76%
 #392182  autor: DeeR
 09 mar 2010, 13:31
Witam,
po pierwsze chciałbym przywitać wszystkich na tym forum, a po drugie, chciałbym zwrócić uwagę wszystkim korzystającym w GaduAir z usługi "Wybrane numery", na to, że opłaty za rozmowy są naliczane za każdą rozpoczętą minutę, a nie "sekundowo", jak przewiduje Regulamin.

Reklamacja, którą złożyłem około miesiąca temu została uznana, pieniążki za złe naliczenia zwrócone i obiecano sprawdzić, dlaczego tak się dzieje. Wczoraj składałem kolejną reklamację, ponieważ w sposobie naliczania opłat w tej usłudze, nic się nie zmieniło.

Dodatkowo, pomiędzy dniem przedwczorajszym a wczorajszym, ubyło mi z konta 3 zł, mimo, iż nie korzystałem w tym czasie z żadnych usług, dlatego proponuję (wiem, że to normalne, że tak trzeba zawsze, ale... może baczniej) systematycznie kontrolować środki na swoim koncie.

Pozdrawiam,
DeeR

 #392202  autor: Marens
 09 mar 2010, 15:19
To już kolejny problem związany w GA.
Nie wróże im sukcesu patrząc po tym co się dzieje z internetem.

 #394400  autor: anaconda911
 20 mar 2010, 12:55
To podobnie jak u mnie, nie działała usługa transferu środków, zgłosiłem to do BOK.
Otrzymałem odpowiedz, ze awaria już usunieta. Transfer srodkow nie działa nadal.
Szkoda pisać do BOK. Ja tak dalej bedzie to koncze z ta oferta.

A sprawa internetu ech....

 #394867  autor: DeeR
 22 mar 2010, 15:24
Obydwie wyżej opisywane reklamacje zostały załatwione na moją korzyść i zwrócono mi, zarówno różnicę w błędnie naliczanych opłatach w usłudze "Wybrane numery", jak i zniknięte" 3 zł. Jakość załatwienia tych reklamacji pozostawia jednak, wiele do życzenia. Tak w jednym jak i w drugim przypadku otrzymałem zdawkową odpowiedź, informującą mnie o zwrocie wskazanych kwot na moje konto,
Witam
Konto zostało doładowane kwotą 3 zł. Problem ten nie powinien już
występować
Pozdrawiam
...
ale niestety, nie raczono nawet mnie przeprosić, nie mówiąc już o wyjaśnieniu powodów zaistnienia tych sytuacji.

Kolejną istotną rzeczą (przynajmniej dla mnie), jest fakt usunięcia przyczyn naszych reklamacji, co niestety, operatorom często się nie udaje lub po prostu, nie chce im się tego robić. Dlaczego? Ano dlatego, że wolą jednemu namolnemu zwrócić kasę, a resztę, tych którzy nie zauważą błędu, lub tych, którym się nie chce reklamować, oszukują dalej. Świadomie użyłem zwrotu "oszukują", bo jak nazwać sytuację kiedy w sklepie, pod kupowanym, np. mydłem, widnieje cena 1.50, a kiedy sprawdzimy paragon (najczęściej jest to zbyt późno, bo w domu) to okazuje się, że zapłaciliśmy 2,50. W takich sytuacjach czuję się oszukiwany. Dlatego i tu, kiedy reklamuję niezgodne z cennikiem i regulaminem naliczanie opłat, reklamacja ta jest uwzględniana, po czym za kilkanaście dni dzieje się to samo, to dla mnie nic innego, jak zwykłe oszustwo. Nie wspomnę już o znikających sumach z konta, bo to tak, jakbyśmy mieli na koncie w banku 90 tys. i w pewnym momencie znika nam jakieś 30 tys. (w moim przypadku był mniej więcej, właśnie taki stosunek procentowy), reklamujemy ten fakt, po czym bank zwraca nam te pieniądze bez słowa wyjaśnienia. Przecież nigdy, takiego zachowania banku byśmy nie zaakceptowali!!!

Mimo, że kwoty mojego roszczenia były dość błahe, to, nie zmienia to faktu, że wynikały z błędów lub zaniedbań operatora, dlatego użycie słowa "przepraszamy" nie byłoby chyba jakąś ujmą dla OPa. Powiem szczerze, że tego typu sytuacja, gdzie zmuszony byłem reklamować błędne naliczanie opłat za usługi, zdarzyła mi się nie pierwszy raz i nie u pierwszego operatora, ale pierwszy raz potraktowano mnie w taki sposób.

Jestem pewien, że z takim traktowaniem swoich użytkowników GaduAir sukcesu nie osiągnie.

 #417725  autor: micaxa
 18 lip 2010, 13:22
to może zgłoś sprawe UKE, oni moga zadziałać nieco "mocniej" od ciebie :)