Obydwie wyżej opisywane reklamacje zostały załatwione na moją korzyść i zwrócono mi, zarówno różnicę w błędnie naliczanych opłatach w usłudze "Wybrane numery", jak i zniknięte" 3 zł. Jakość załatwienia tych reklamacji pozostawia jednak, wiele do życzenia. Tak w jednym jak i w drugim przypadku otrzymałem zdawkową odpowiedź, informującą mnie o zwrocie wskazanych kwot na moje konto,
Witam
Konto zostało doładowane kwotą 3 zł. Problem ten nie powinien już
występować
Pozdrawiam
...
ale niestety, nie raczono nawet mnie przeprosić, nie mówiąc już o wyjaśnieniu powodów zaistnienia tych sytuacji.
Kolejną istotną rzeczą (przynajmniej dla mnie), jest fakt usunięcia przyczyn naszych reklamacji, co niestety, operatorom często się nie udaje lub po prostu, nie chce im się tego robić. Dlaczego? Ano dlatego, że wolą jednemu namolnemu zwrócić kasę, a resztę, tych którzy nie zauważą błędu, lub tych, którym się nie chce reklamować, oszukują dalej. Świadomie użyłem zwrotu "oszukują", bo jak nazwać sytuację kiedy w sklepie, pod kupowanym, np. mydłem, widnieje cena 1.50, a kiedy sprawdzimy paragon (najczęściej jest to zbyt późno, bo w domu) to okazuje się, że zapłaciliśmy 2,50. W takich sytuacjach czuję się oszukiwany. Dlatego i tu, kiedy reklamuję niezgodne z cennikiem i regulaminem naliczanie opłat, reklamacja ta jest uwzględniana, po czym za kilkanaście dni dzieje się to samo, to dla mnie nic innego, jak zwykłe oszustwo. Nie wspomnę już o znikających sumach z konta, bo to tak, jakbyśmy mieli na koncie w banku 90 tys. i w pewnym momencie znika nam jakieś 30 tys. (w moim przypadku był mniej więcej, właśnie taki stosunek procentowy), reklamujemy ten fakt, po czym bank zwraca nam te pieniądze bez słowa wyjaśnienia. Przecież nigdy, takiego zachowania banku byśmy nie zaakceptowali!!!
Mimo, że kwoty mojego roszczenia były dość błahe, to, nie zmienia to faktu, że wynikały z błędów lub zaniedbań operatora, dlatego użycie słowa "przepraszamy" nie byłoby chyba jakąś ujmą dla OPa. Powiem szczerze, że tego typu sytuacja, gdzie zmuszony byłem reklamować błędne naliczanie opłat za usługi, zdarzyła mi się nie pierwszy raz i nie u pierwszego operatora, ale pierwszy raz potraktowano mnie w taki sposób.
Jestem pewien, że z takim traktowaniem swoich użytkowników GaduAir sukcesu nie osiągnie.