• Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #1179022  autor: 3echo
 11 wrz 2024, 10:02
Witam
Od miesiąca jestem w RBM.Subskrybcja powinna mi się odnowić 6.09.2024.Niestety do dnia dzisiejszego moja subskrybcja jest nieaktywna,a co za tym idzie brak kontaktu ze światem.Problem zgłaszany codziennie.Niestety serwis nie potrafi się z tym uporać.Choć pare razy wysyłali sms,że problem rozwiązany.I tak już prawie tydzień to się toczy.Ja swoje Oni swoje.Poradźcie co robić.Czekać dalej czy szukać innego operatora?
 #1179024  autor: KC-KARLOS
 11 wrz 2024, 11:22
3echo: czy miałeś wystarczające środki na karcie płatniczej? Czy w czasie odnowienia planu dorwały Ciebie limity na transakcje kartowe i nie pobrało opłaty? A może po aktywacji pierwszego miesiąca anulowałeś odnowienie subskrypcji? Proszę, sprawdź to, zanim wylejesz pomyje dla TM.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1179027  autor: 3echo
 11 wrz 2024, 11:47
Dzięki za zainteresowanie.Nie mam zamiaru wylewać pomyj na nikogo :).Wracając do tematu....Srodki na karcie napewno były i pobrano mi miesiąc wcześniej 1zł w celu weryfikacji.Ale czy jakby nie było tych środków,to nie powinno je pobrać na drugi dzień lub kolejny z automatu?Tak mam z innymi subskrypcjami.
 #1179030  autor: KC-KARLOS
 11 wrz 2024, 12:05
3echo: 1 zł jest pobierane już na poczet pierwszego miesiąca, jeśli karta była dodawana do apki po raz pierwszy, to weryfikacyjne 1 zł jest natychmiast zwracane.
Jeśli w dniu pobrania opłaty na kolejny miesiąc nie ma środków na karcie, to subskrypcja się zawiesza.
Dodatkowo jeśli się okaże że karta płatnicza straciła ważność (są takie przypadki), to przestaje działać, a tym samym system nie ma z czego pobrać opłaty.
Oto co mówi strona pomocy RBM:
Mam komunikat: nieudana płatność. Co mam zrobić?
Jeśli Twoja płatność nie została zrealizowana, spróbuj jednego z poniższych rozwiązań:
- Sprawdź w e-mail-u powód nieudanej płatności.
- Upewnij się, że masz wystarczające środki na swojej karcie.
- Sprawdź termin ważności karty płatniczej.
- Skontaktuj się ze swoim bankiem i sprawdź oraz dostosuj swój dzienny i miesięczny limit transakcji internetowych (liczba transakcji do wykonania i limit kwotowy).

Jeżeli w ostatnim czasie próbowałeś wykonać kilka transakcji, które zostały odrzucone – skontaktuj się ze swoim bankiem i sprawdź, czy kolejne transakcje internetowe nie zostały u Ciebie zablokowane.
Moje usługi zostały zawieszone z powodu braku płatności. Jak mogę je wznowić?
Jeśli chcesz wznowić swoje usługi zapewnij środki na karcie podpiętej do subskrypcji lub podepnij inną kartę która umożliwi zapłatę za subskrypcję i wznów subskrypcję w aplikacji Red Bull MOBILE.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1179052  autor: 3echo
 11 wrz 2024, 15:14
Niestety nie mam żadnych wiadomości.Może skasowałem.Karty ważne.Dziaj nawet odnowiła mi się subskrybcja Disney+.Tak więc działa.

Aha...przy dodawaniu karty w Revolucie wyskakuje mi tylko "weryfikacja karty.Zweryfikowano-sprzedawca sprawdził ważność karty.Twoje konto nie zostało obciążone"
 #1179092  autor: 3echo
 12 wrz 2024, 10:12
Remington pisze:
11 wrz 2024, 18:08
Spróbuj z kartą jakiegoś polskiego banku...
To są jeszcze takie?:)
Próbowałem z trzema kolejnymi i nic.Już nie mam pomysłu co jeszcze można zrobić.Chyba napiszę do siedziby głównej.
 #1179093  autor: Remington
 12 wrz 2024, 10:20
Są - kwestie właścicielskie są zmienne, a bank z polską licencją to nadal polski bank. Moim zdaniem, lepszy taki (w Polsce zarejestrowany, podlegający pod polskie prawo i polski KNF) niż bank założony za kapitał ruskiego oligarchy i zarejestrowany na Litwie mającej mniej obywateli niż on klientów. Ale co kto woli, może to jednak skutkować problemami z płatnościami, szczególnie jeśli karta jest stara i nie identyfikuje się jako polska.

Czyli spróbowałeś z kartą innego banku? Miałeś weryfikację apka bankowa/SMS podczas dodawania karty do apki RBM?
 #1179094  autor: KC-KARLOS
 12 wrz 2024, 10:24
Pewnie, że są - pełno ich na rynku.
Próbowałem z trzema kolejnymi i nic.
Z jakich banków? Jeśli Revolut czy inne podobne fintechy, to nie licz, że zadziała, z powodu kłopotów z autoryzacją 3DS. Polecam kontakt z Revolutem (powodzenia - poza tym często tam są cuda z kontem - prośba o weryfikację dochodów z podaniem swoich danych osobowych, limity i inne kwiatki, czego nie ma w normalnych bankach).
U mnie przykładowo bez problemowo przechodzi 1m za 1 zł w RBM nawet z prepaidem Millennium (Mastercard), Visa również przechodzi z kilku banków.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1179096  autor: 3echo
 12 wrz 2024, 10:27
Alior i PeKaO S.A,ten z żubrem.
Nie wiecie czasem czy w salonach Tmobile udzielają pomocy dla RBM?
 #1179104  autor: KC-KARLOS
 12 wrz 2024, 10:50
3echo: nie za bardzo, polecam z kolei infolinię RBM. +48 604 555 555.

Remington: i co z tego, że jest bankiem zarejestrowanym na Litwie, skoro wiele rzeczy tam nie działa, a będąc tam mniej aktywnym nagle proszą Ciebie o weryfikację z danymi osobowymi i tam są inne kwiatki, których nie ma w polskich bankach.
Tutaj ewidentnie coś nie pykło, co poskutkowało zawieszeniem subskrypcji.
Rozwiązaniem będzie np. usunięcie konta w apce RBM (dane będą tam usunięte) i założenie na nowo z nową kartą - z porządną opcją autoryzacji transakcji.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1179106  autor: 3echo
 12 wrz 2024, 11:04
KC-KARLOS pisze:
12 wrz 2024, 10:50
...
Rozwiązaniem będzie np. usunięcie konta w apce RBM (dane będą tam usunięte) i założenie na nowo z nową kartą - z porządną opcją autoryzacji transakcji.
Tak chyba zrobię.Już mi to wcześniej przechodziło przez głowę.Napisz tylko kolejność postępowania żebym tylko czegoś nie zchrzanił.
 #1179109  autor: KC-KARLOS
 12 wrz 2024, 11:25
3echo: napisz na czacie lub zadzwoń, właśnie sprawdziłem apkę na Androidzie i nie mam opcji usunięcia konta z nieaktywnymi już dwiema subskrypcjami. Spróbuj czegoś się dowiedzieć, bo wyczuwam tutaj pat.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1179112  autor: 3echo
 12 wrz 2024, 12:02
Tak więc po kolei:
-na czacie nie dam rady nic napisać,bo nie mogę się z nikim połączyć.Kółko się kręci całą wieczność.
-Dzwoniłem na infolinię.Najpierw zrestartują mi eSIM.Za 30 minut mam zrestartować telefon.Jeśli to nie pomoże,to czekać cierpliwie mam,aż serwis się z tym upora.
-Co do usunięcia konta,to Pan powiedział,że to się wiąże z utratą numeru.

Grzebiąc w internetach znalazłem taką stronkę https://xpendy.com/pl
Przez nią można złożyć anulację subskrypcji.Ale jak to dział i czy skuteczne to nie iwm.Może ktoś się wypowie kto miał styczność?
Bo już brakuje pomysłów.Przeniesienie nr też się wiąże z czasem,bo chyba nie da się tego zrobić od zaraz.
 #1179113  autor: KC-KARLOS
 12 wrz 2024, 12:12
Grzebiąc w internetach znalazłem taką stronkę https://xpendy.com/pl
Przez nią można złożyć anulację subskrypcji.Ale jak to dział i czy skuteczne to nie iwm.Może ktoś się wypowie kto miał styczność?
Mylisz usługę subskrypcyjną poprzez "direct billing" jak i przy płatności kartą bankową/voucherem a ofertą komórkową, która działa na innych zasadach niż usługa audiowizualna. Ta stronka w niczym Tobie nie pomoże.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1179138  autor: 3echo
 12 wrz 2024, 16:20
Oczywiście restart eSIM nic nie pomógł.Ile teraz się czeka na przeniesienie nr.?