3echo: 1 zł jest pobierane już na poczet pierwszego miesiąca, jeśli karta była dodawana do apki po raz pierwszy, to weryfikacyjne 1 zł jest natychmiast zwracane.
Jeśli w dniu pobrania opłaty na kolejny miesiąc nie ma środków na karcie, to subskrypcja się zawiesza.
Dodatkowo jeśli się okaże że karta płatnicza straciła ważność (są takie przypadki), to przestaje działać, a tym samym system nie ma z czego pobrać opłaty.
Oto co mówi strona pomocy RBM:
Mam komunikat: nieudana płatność. Co mam zrobić?
Jeśli Twoja płatność nie została zrealizowana, spróbuj jednego z poniższych rozwiązań:
- Sprawdź w e-mail-u powód nieudanej płatności.
- Upewnij się, że masz wystarczające środki na swojej karcie.
- Sprawdź termin ważności karty płatniczej.
- Skontaktuj się ze swoim bankiem i sprawdź oraz dostosuj swój dzienny i miesięczny limit transakcji internetowych (liczba transakcji do wykonania i limit kwotowy).
Jeżeli w ostatnim czasie próbowałeś wykonać kilka transakcji, które zostały odrzucone – skontaktuj się ze swoim bankiem i sprawdź, czy kolejne transakcje internetowe nie zostały u Ciebie zablokowane.
Moje usługi zostały zawieszone z powodu braku płatności. Jak mogę je wznowić?
Jeśli chcesz wznowić swoje usługi zapewnij środki na karcie podpiętej do subskrypcji lub podepnij inną kartę która umożliwi zapłatę za subskrypcję i wznów subskrypcję w aplikacji Red Bull MOBILE.

Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam
