• Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

Dla utrzymania porządku i przejrzystości w temat, prosimy trzymanie sie zasad.

1. Zanim założysz nowy temat sprawdz czy przed chwilą, ktoś już o tym nie pisał. Wtedy lepiej dołączyć się do danego wątku, dając informacje o dalszej awarii lub jej zakończeniu.

2. Zakladając temat oznaczaj na początku kogo dotyczy problem,
np. [Orange] , [Plus], [Era], [Play], [TP] a następnie dokladnie określ problem.
Przykłady:
[Orange] Problem z doładowaniem konta prepaid.
[Plus] Awaria platformy Simplusa
[Era] Nie można zalogować sie do sieci
[Play] Nie działa Play24
 #1128800  autor: airstorm
 28 lut 2022, 18:54
Hej,
przeszedłem na Orange Flex i pojawił się dziwny problem z połączeniami (w tym samym czasie zmieniłem telefon na Realme 7 Pro, więc nie wiem czy to problem z siecią czy telefonem). Gdy dzwonię na niektóre numery komórkowe, słyszę "Przepraszamy, wybrany numer jest zajęty" - choć adresat wcale nie rozmawia w danej chwili. U adresata wygląda to tak, że słychać przez sekundę dzwonek, widzi, że dzwonię, ale zaraz połączenie ustaje (zanim zdąży odebrać).
Co ciekawe, na niektóre numery działa normalnie, niektóre czasami a na inne jest cały czas ten problem.
Co to może być i co mogę z tym zrobić? Dziękuję
Ostatnio zmieniony 28 lut 2022, 20:02 przez airstorm, łącznie zmieniany 1 raz.