DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 2 z 11
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11
 #1063903  autor: piotrzet
 31 sty 2019, 15:54
Zgadza się pomimo zasięgu i podłączenia do netu pokazuje się komunikat "Brak dostępu do internetu", a około godziny temu działało bez problemów.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1063932  autor: umcusumc
 31 sty 2019, 19:42
Ich www również ma problemy. Raz się nie ładuje w ogóle, raz się ładuje na pół gwizdka.

Współczuję ich technikom/adminom, muszą mieć naprawdę ciepło. Choć pewnie to niemożliwe, ale chętnie zobaczyłbym już po fakcie case study jak to wyglądało od kuchni.
 #1063953  autor: YttyXXU
 01 lut 2019, 00:48
Coś mogło być na rzeczy z tym wpływem na O. Teraz dopiero czytam, że T się spaliło i skojarzyłem dziwną rzecz jaką miałem dziś na karcie Orange. Nie mogłem się nigdzie dodzwonić koło południa, od razu terminal (na VoLTE) kończył rozmowę po wybraniu. Kilkanaście prób na różne numery i nic to samo. Włączyłem samolotowy i wyłączyłem. Terminal wskoczył ponownie do VoLTE i problemy ustąpiły.
Może to nie miało wpływu ale nigdy mi się to nie zdarzyło wcześniej - takie zachowanie.
 #1063962  autor: patrix-83
 01 lut 2019, 07:15
Widzę że grubo jest nadal w T a tak sie nasmiewali na twitterze z Play szwaby.

BOK i pre-paid nadal leżą i robią pod siebie - doladowania nie dzialaja, krotkie kody też, aplikacja moj tmobile lezy.

Niech to bedzie przestrogra dla tych ktorzy tak w peanach wychwalali ta smieszna niemiecka wydmuszke za jej jakosc i brak rzekomych oszczedności na infrze bo infra to nie tylko stacje.

6GB straconych i tak im nie podaruje chocbym mial za posrednictwem UKE o to walczyc.
 #1063973  autor: p2225
 01 lut 2019, 09:11
p2225 pisze:
31 sty 2019, 10:50
Dzwoniąc na 602 900 000 słyszy się "osoba, do której dzwonisz ma wyłączony telefon bądź jest niedostępna...". To ich jedyne call center w Polsce?
Teraz jest gadka "nie ma takiego numeru".

5G3600+4CA+QAM256+MIMO4x4:
https://www.speedtest.net/pl/android/9862555658.png
 #1063977  autor: piotrzet
 01 lut 2019, 09:22
To u mnie jest że "W związku z pożarem... może być wydłużony czas połączenia z konsultantem" Ale z tego co czytam to i tak nawet jak się dodzwonisz to konsultanci nie mają dostępu do kont i nie mogą nic robić. Więc siedzą tylko żeby siedzieć.
Co do internetu działa jak ich strona czyli czasem strony się otwierają czasem nie.
VoLTE działa, VoWiFi nie. SMS działają, MMS nie sprawdzałem.
Ostatnio zmieniony 01 lut 2019, 09:47 przez piotrzet, łącznie zmieniany 1 raz.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1063978  autor: p2225
 01 lut 2019, 09:33
Może to kwestia tego, że ja dzwonię z karty Orange? T-Mobile wewnątrz sieci mogło się szybciej przełączyć.

5G3600+4CA+QAM256+MIMO4x4:
https://www.speedtest.net/pl/android/9862555658.png
 #1063979  autor: kozien70
 01 lut 2019, 09:39
Tak, to dlatego. Z Karty Orange "nie ma takiego numeru", z karty Tm komunikat o wydłużonym czasie oczekiwania na połączenie z obsługą.
Ze stacjonarnych Orange podobnie: nie ma takiego numeru.
 #1063983  autor: p2225
 01 lut 2019, 10:04
A po co mieliby dzwonić klienci innych sieci do BOA T-mobile jeśli nie mieliby usług T-mobile? Ja mam u nich internet, a chciałbym zadzwonić z numeru w Orange. Nie jestem ich klientem? Raczej chodzi o kwestie techniczne, że między sieciami "nie widać" jeszcze tego numeru.

PS. i właśnie coś się dzieje w tej kwestii, bo teraz dzwoniąc z Orange mam sygnał łączenia, ale i tak kończy się "przepraszamy nie ma takiego numeru".

5G3600+4CA+QAM256+MIMO4x4:
https://www.speedtest.net/pl/android/9862555658.png
 #1063984  autor: jarekt
 01 lut 2019, 10:05
Wczorajszy duży pożar w Warszawie (https://www.telepolis.pl/wiadomosci/wyd ... re-systemy) spowodował duże problemy w sieci T-Mobile w całej Polsce (nie działają lub działają niepoprawnie różne systemy operatora).

Tak naprawdę, to wciąż brak konkretnych informacji co tak naprawdę (i w jaki sposób) uległo awarii: czy sprzęt (i jaki) uległ spaleniu, czy może tylko zalaniu, czy może prewencyjnie go tylko wyłączono.

Przydałoby się info od jakiegoś pracownika T-Mobile, albo osoby dobrze zorientowanej (ale raczej to oznacza pracownika lub współpracownika opa).
  • Strona 2 z 11
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11