DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 14 z 14
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
 #1067165  autor: Kryniczanin
 09 mar 2019, 13:21
Najważniejszą część infrastruktury krytycznej umiejscowili obok hurtowni. Tego nie da się obronić w żaden sposób.

To tak jakbym milion pln w gotówce umieścił w piecu :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 #1067218  autor: patrix-83
 10 mar 2019, 08:49
darekka pisze:
04 mar 2019, 11:05
Dostał ktoś(w szczególności klient prepaid) jakąś sensowną rekompensate za te cuda, bo dziś na wysłane wczoraj 2 reklamacje z 3ech dostałem odpowiedź, że to miało charakter siły wyższej i w związku z tym dają łaskawie po 10zł. na numer?
Moim zdaniem to ta "siła wyższa" to delikatnie mówiąc pic na wode, bo kto przez ponad tydzień nie potrafi przepiąc systemów na awaryjne obwody, a tak newralgiczne systemy trzyma w "kurniku".
darekka,
pytałeś więc odpowiem Ci jak wyglądała moja reklamacja na utracone 6GB po pożarze serwerowni w T:

Treść mojej reklamacji z dnia 7.02: "Dla numeru 787 ........... (hasło abonenckie: ..............) posiadam tą ofertę internetu na kartę: http://www.t-mobile.pl/pl/oferta_specja ... t-na-karte i zgodnie z warunkami zawartymi w regulaminie tejże oferty (ZAŁĄCZNIK E-MAILA) mogłem sobie kumulować internet co miesiąc doładowując ostatniego dnia ważności pakietu GB konto dowolną kwotą od 5zł gdzie za każde doładowanie dostawało się bonus internetowy.

Miałem uzbierane 6GB ważne do 31.01.2018 i na ten dzień przypadło przedłużenie tych 6GB poprzez doładowanie. Niestety w wyniku pożaru jaki miał miejsce w T-mobile konta nie udało się doładować w tym dniu i straciłem uzbierane 6GB. Mało tego gdy już udało się doładować konto 1 lutego za 5zł to bonus w wysokości 2GB za doładowanie zgodnie z regulaminem tej oferty się nie przyznał i dopiero przy próbie doładowania konta 2 lutego za 5zł otrzymałem bonus 2GB który jest obecnie widocznie na koncie.

Reasumując przez Państwa awarie wynikłą z pożaru straciłem 6GB kumulującego się pakietu danych + nie otrzymałem 2GB pakietu za doładowanie 1 lutego kwotą 5zł.

Proszę o zwrot łącznie 8GB internetu na saldo internetu na którym znajduję się obecnie 4GB ponieważ na żadnym innym saldzie nie może się ono znajdować gdyż nie będę mógł go przedłużać co miesiąc. Konieczne jest włączenie tych 8GB do salda internetu 4GB tak aby razem stanowiły całość i widniały na koncie jako łącznie 12GB a nie jako osobne 4GB + 8GB. Proszę o dodatkową rekompensatę w formie doładowania konta numeru kwotą 20zł za zaistniałą sytuację i opóźnienia w działaniu usług które nadal wszystkie nie działają w pełni.

Proszę naprawić krótki kod *150*162*1# dla sprawdzania salda tegoż internetu gdyż nadal nie działa a zgodnie z warunkami tej oferty w regulaminie kontrola stanu internetu poprzez aplikację mój T-mobile i Miboa jest wykluczona.

Proszę o odpowiedź na e-maila z którego piszę i proszę się wyraźnie zapoznać z tym co piszę wyżej ze zrozumieniem a w razie dodatkowych pytań proszę o kontakt telefoniczny tylko i wyłącznie pod numerem kontaktowym 790......... gdyż na nr internetowy nikt się nie dodzwoni.
Dziękuję.
Patryk"

Odpowiedź T-mobile w ten sam dzień 7.02: "Dzień dobry,
uprzejmie informuję, że dodałam do Pana konta internet - jego obecna ilość to 10GB. Dodałam również 20zł z tytułu niedogodności, za które przepraszam w imieniu Operatora.
Życzę miłego dnia

Sandra........
Konsultant "

Reasumując ja byłem pozytywnie i miło zaskoczony z rozwiązania mojej reklamacji po pożarze przez T-mobile i spełnienia moich oczekiwań z treści reklamacji.
 #1083120  autor: -TACS-
 03 lis 2019, 00:06
Czy T-Mobile ma jakąś awarię?
W tym tygodniu zleciłem aktywację dwóch usług, jedną aktywację poprzez SMS drugą poprzez serwis internetowy. Jedna powinna się aktywować od razu druga do 24 godzin. Ani jedna ani druga się nie aktywowała. To znaczy w przypadku jednej - usługi Supernet video u mnie w serwisie internetowym usługa jest aktywna, w mojej aplikacji na telefonie jest aktywna, a na monitorze u konsultanta nieaktywna (sic!). Oczywiście transfer potrącało mi zgodnie z tym co widoczne u konsultanta a nie u mnie. Internet mobilny nie działa i otrzymałem odpowiedź, że przecież dobrze działa. Cóż jak w przypadku Supernet Video - ja widzę, że nie działa, oni, że działa. Teraz próbuje się zalogować do serwisu internetowego - nie działa.
Czy coś się tam wyrabia?
  • Strona 14 z 14
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14