• Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

Dla utrzymania porządku i przejrzystości w temat, prosimy trzymanie sie zasad.

1. Zanim założysz nowy temat sprawdz czy przed chwilą, ktoś już o tym nie pisał. Wtedy lepiej dołączyć się do danego wątku, dając informacje o dalszej awarii lub jej zakończeniu.

2. Zakladając temat oznaczaj na początku kogo dotyczy problem,
np. [Orange] , [Plus], [Era], [Play], [TP] a następnie dokladnie określ problem.
Przykłady:
[Orange] Problem z doładowaniem konta prepaid.
[Plus] Awaria platformy Simplusa
[Era] Nie można zalogować sie do sieci
[Play] Nie działa Play24
 #984442  autor: uwazny
 19 mar 2018, 16:44
Poniżej treść wiadomości od PLAY:

"Szanowny Panie,
dziękuje za przesłane zgłoszenie.

Chciałbym wyjaśnić, że obecnie mamy awarię w Pana okolicy.
Aktualnie trwają prace mające na celu wyeliminowania problemu.
Maksymalnie do piątku powinien Pan zauważyć powrót do poprzednich parametrów.
(...)

Pozdrawiam
(...)
Obsługa Klienta Play"