• Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

Dla utrzymania porządku i przejrzystości w temat, prosimy trzymanie sie zasad.

1. Zanim założysz nowy temat sprawdz czy przed chwilą, ktoś już o tym nie pisał. Wtedy lepiej dołączyć się do danego wątku, dając informacje o dalszej awarii lub jej zakończeniu.

2. Zakladając temat oznaczaj na początku kogo dotyczy problem,
np. [Orange] , [Plus], [Era], [Play], [TP] a następnie dokladnie określ problem.
Przykłady:
[Orange] Problem z doładowaniem konta prepaid.
[Plus] Awaria platformy Simplusa
[Era] Nie można zalogować sie do sieci
[Play] Nie działa Play24
 #879815  autor: urszula12345-83
 30 lip 2016, 15:42
Dzień dobry.Chciałabym uzyskać informację czy możliwa jest (i czym może być spowodowana) sytuacja, taka jak brak sygnału połączenia u odbiorcy pomimo sygnału ciągłego oznaczającego wolną linię u wykonującego połączenie...? Trwało to przez jeden dzień, to znaczy w tym dniu kiedy dzwoniłam na jeden konkretny numer słyszałam w słuchawce sygnał ciągły informujący o wykonywaniu połączenia jednak u odbiorcy w tym samym czasie telefon nie dzwonił ani też nie pojawiła się później informacja o próbie kontaktu czy tez nieodebranym połączeniu... Dodam,że ja mogłam dodzwonić się bez problemu na każdy inny numer a osoba do której nie mogłam się dodzwonić też nie miała żadnych problemów z połączeniami z innymi numerami... Kolejnego dnia już było wszystko w porządku... i dodam,że ani ja ani numer do którego nie mogłam się dodzwonić - nie zmienialiśmy nic w ustawieniach, i oba nr są w sieci PLAY.... Bardzo proszę o odpowiedź.